“Τα ιδανικά της Betshop ταιριάζουν με εκείνα του ΟΦΗ”

Ο Chief Marketing Officer at Fairplay Group for Betshop.gr Γιώργος Δημητρίου μίλησε στον Athletic Radio 104,2 για την συνεργασία με τον ΟΦΗ και τους λόγους που οι δύο πλευρές προχωρούν με κοινά ιδανικά και πιστεύω.

Αναλυτικά όσα είπε ο Γιώργος Δημητρίου στον Athletic Radio 104,2

Για την συνεργασία της Betshop.gr με τον ΟΦΗ: “Για εμάς δεν ήταν έκπληξη η έναρξη της συνεργασίας μας, περισσότερο ήταν έκπληξη που βρέθηκε η ευκαιρία και η αφορμή για να συνεργαστούμε”.

Για την απόφαση της Betshop.gr να επιλέξει να συνεργαστεί με τον ΟΦΗ: “Η αλήθεια είναι πως παρακολουθούμε στενά τον ΟΦΗ και είμαστε εντυπωσιασμένοι από την πορεία του, μέχρι φέτος ήταν δεσμευμένος από άλλη εταιρεία οπότε όταν ωρίμασαν οι συνθήκες σταθήκαμε τυχεροί σε μια ιδιαίτερη και απαιτητική σεζόν ώστε να προκύψει η συνεργασία μας”.

Για το κοινωνικό πρόσωπο της Bethop.gr και το ότι ταιριάζει με την δράση της ΠΑΕ ΟΦΗ: “Για εμάς η συνεργασία μας με τον ΟΦΗ κινήθηκε σε δύο άξονες. Ο πρώτος είναι ότι το brandname του ΟΦΗ μας ταιριάζει σαν φιλοσοφία και κουλτούρα και όχι μόνο αγωνιστικά αλλά και όλα όσα συμβαίνουν εκτός αγωνιστικού χώρου. Στον ΟΦΗ υπάρχει ένα μεγάλο όραμα και στόχοι πίσω από την ομάδα, ήταν ένας παράγοντας που συμφωνεί με την δική μας πορεία. Ο δεύτερος άξονας έχει να κάνει με τον κόσμο και την κοινότητα της Κρήτης γιατί μας αρέσει η ζωντάνια και το πάθος των φιλάθλων του ΟΦΗ όπως βέβαια και οι δράσεις που αναπτύσσει ο ΟΦΗ με την στήριξη των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού. Είναι πολλά τα κοινά σημεία που μας ενώνουν και που συναντήθηκαν πριν κλείσουμε την συμφωνία με την ΠΑΕ ΟΦΗ”.

Για το γεγονός ότι η συμφωνία συμπίπτει με τη νέα εποχή του ΟΦΗ: “Ήταν ένα από τα γεγονότα που μας χαροποίησε γιατί όντως η συνεργασία μας συμπίπτει με μια προσπάθεια ανανέωσης στον σύλλογο. Τα πρόσωπα που απαρτίζουν τον ΟΦΗ είναι μεγάλων ηθικών αξιών και όλα όσα πρεσβεύει ταιριάζουν πολύ με την δική μας φιλοσοφία”.

Για το γεγονός ότι τα χρώματα της Betshop.gr αφομοιώθηκαν από εκείνα του ΟΦΗ: “Δεν σας κρύβω πως ήταν μια ιδιαίτερη άσκηση για εμάς. Ήταν κάτι που το συζητήσαμε πολύ στενά, μας εξέφρασαν από τον ΟΦΗ την επιθυμία να το κάνουμε γιατί ήταν πολύ σημαντικό για τον κόσμο της ομάδας ώστε να υπάρχει αυτή η αρμονία. Δεν σας κρύβω πως ήταν πολύ δύσκολο για εμάς ώστε να πάμε σε μια custome επιλογή, το αιολογήσαμε συνολικά και πορευόμαστε μαζί με τον ΟΦΗ με αυτήν την αρμονία που δημιουργήθηκε”.

Για το αν η συμφωνία με τον ΟΦΗ αποτελεί και ένα άνοιγμα προς την αγορά της Κρήτης: “Γενικά η Κρήτη σαν αγορά είναι μια από τις πιο δυνατές της επικράτειας. Για αρκετά χρόνια ήταν στους στόχους μας να βρεθούμε κοντά στον λαό της Κρήτης και όχι μόνο”.

Για την στήριξη της Betshop.gr προς τον ελληνικό αθλητισμό: “Οι συνθήκες είναι πολύ διαφορετικές, το γνωρίζουμε πολύ καλά καθώς βλέπουμε πως έχει αλλάξει πολύ η καθημερινότητα μας. Σαν brandname επενδύουμε στο χορηγικό πρόγραμμα, συμμεριζόμαστε πολύ την αγωνία που υπάρχει και βλέπουμε πως αποσύρονται πολλοί χορηγοί λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει. Σαν εταιρεία πιστεύουμε πολύ στην ανθεκτικότητα και ο ΟΦΗ σαν σύλλογος έχει δείξει μεγάλη ανθεκτικότητα καθ’ όλη την διάρκεια όλων αυτών των χρόνων. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως στο τέλος της ημέρας πίσω από τους συλλόγους υπάρχουν άνθρωποι και στην περίπτωση του ΟΦΗ μετράει πολύ και η επίδραση του στην κοινότητα και το ξαναλέω. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να βρεθούμε δίπλα στον κόσμο της Κρήτης”.

Για το αν η φετινή συνεργασία αποτελεί και την εκκίνηση για να γίνει μακροχρόνια: “Είναι αμφότερα τα οφέλη για τις δύο πλυρές και πιστεύω πως είναι το ξεκίνημα μιας μακροχρόνιας συνεργασίας”.