Ferrari F8 Spider 2020: Ανοιχτοί ορίζοντες

Η F8 Tributo υποδέχεται την ανοιχτή εκδοχή της με τα διακριτικά Spider και τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά σε ό,τι αφορά την προσφερόμενη ισχύ και τα μεγέθη επιδόσεων.

H πρόσφατη F8 Tributo μόλις απέκτησε ανοιχτή εκδοχή η οποία και αντικαθιστά το Tributo με τα διακριτικά Spider, προσφέροντας ακριβώς την ίδια ισχύ των 710 ίππων και τα ίδια εκκεντρικά χαρακτηριστικά.

Για τις ανάγκες τοποθέτησης της οροφής, το πίσω τμήμα έχει ανασχεδιαστεί πλήρως όντας μεγαλύτερο και έχοντας αποκτήσει ένα νέο κάλυμμα κινητήρα νέα αεροδυναμικά στοιχεία και δύο χαρακτηριστικά πτερύγια τα οποία «καλύπτουν» τα προσκέφαλα των καθισμάτων.

Ιδιαίτερο βάρος έχει δοθεί στο σχεδιασμό της μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής προκειμένου να είναι όσο το δυνατόν πιο ευέλικτη και μικρή σε μέγεθος. Ως αποτέλεσμα η οροφή είναι δύο τμημάτων και αποθηκεύεται πάνω από τον κινητήρα. Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία της απαιτεί 14 δευτερόλεπτα για να ανοίξει και να κλείσει διαδικασία που μπορεί να γίνει σε ταχύτητες έως και 45 χλμ./ώρα. 

Το μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από τα λεπτά φωτιστικά σώματα ενώ τα πλευρικά τμήματα ακολουθούν επίσης την ίδια λογική με την Tributo διατηρώντας τις εισαγωγές αέρα.

Σύμφωνα με τις συστάσεις της Ferrari, η F8 Spider προσφέρει κατά 10% καλύτερη αεροδυναμική σε σχέση με την 488 Spider την οποία αντικαθιστά.

Το εσωτερικό διατηρεί ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με την Tributo από τα οποία ξεχωρίζει η… απουσία κεντρικής οθόνης για το infotainment. Αντ΄αυτού οι σχετικές πληροφορίες εμφανίζονται στον μερικώς ψηφιακό πίνακα οργάνων. Παρ΄όλα αυτά προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής για οθόνη επτά ιντσών μπροστά από τον συνοδηγό.

Στην αθέατη πλευρά της, φιλοξενείται ο γνώριμος turbo Ω8 των 3,9 λίτρων ο οποίος εξακολουθεί να προσφέρει 710 ίππους και 770 Nm ροπής με όριο στροφών 8.000. Το σύνολο συμπληρώνει ένα επτά σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα ενώ τα παρών δίνουν τα συνήθη ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης που εξοπλίζουν και την coupe έκδοση.

Ως προς αυτό, αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτά συγκαταλέγεται το σύστημα Side Slip Control το οποίο ελέγχει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης επιτρέποντας ως ένα βαθμό την ολίσθηση της ουράς και στην προκειμένη περίπτωση συνδυάζεται με το σύστημα Dynamic Enhancer το οποίο με τη σειρά ελέγχει το σύστημα πέδησης στο πρόγραμμα Race διευκολύνοντας τέτοιου είδους εγχειρήματα.

Σύμφωνα με το Maranello, το βάρος της ανοιχτής έκδοσης έχει αυξηθεί μόλις κατά 70 κιλά από τις απαραίτητες τροποποιήσεις για την ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου, σταματώντας στα 1.400 κιλά. Μιλώντας για βάρος, αξίζει να σημειωθεί ότι η F8 Spider είναι και κατά 18 κιλά ελαφρύτερη σε σχέση με την 488 Spider.

Αμετάβλητες παραμένουν οι επιδόσεις της καθώς η Spider υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 240 χλμ./ώρα.