H Βugatti φλερτάρει με την ηλεκτροκίνηση

Η γαλλική φίρμα στρέφει την προσοχή της στην ηλεκτροκίνηση η οποία σίγουρα αποτελεί μεγάλο στοίχημα για κάθε εταιρεία με τη διαφορά ότι στην περίπτωση της Bugatti και άλλων αντίστοιχων εταιρειών, η διάφορα που επιδιώκουν μπορεί να έλθει από μια απρόβλεπτη επιλογή.

Έχοντας αδιαμφισβήτητα κερδίσει τις εντυπώσεις στην πρόσφατη έκθεση της Γενεύης με την πρεμιέρα του La Voiture Noire, του οποίου οι εκκεντρικές προδιαγραφές του εξασφάλισαν τον τίτλο του ακριβότερο καινούριου μοντέλου στην ιστορία της αυτοκίνησης με τιμή προ φόρων τα 11 εκατομμύρια ευρώ, η Bugatti σταθμίζει τα επόμενα βήματά της τα οποία δεν αποκλείεται να την οδηγήσουν σε μια πολύ διαφορετική κατεύθυνση από τις συνήθεις ενασχολήσεις της.

Αναλυτικότερα, όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της γαλλικής φίρμας, Stephan Winkelmann, το επόμενο project με το οποίο θα καταπιαστεί η Bugatti θα είναι ηλεκτρικό, διευκρινίζοντας ότι δεν θα πρόκειται για απλώς για ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης επικουρούμενο από ηλεκτρικό μοτέρ, αλλά για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο το οποίο κατά τα άλλα θα απηχεί τις γνώριμες αρετές εκκεντρικότητας και πολυτέλειας.

«Μπορώ να φανταστώ κάλλιστα την Bugatti να καταπιάνεται με ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, στο οποίο η ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και άνεσης είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς πρόκειται για τη χρήση του σε καθημερινή βάση», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Μπορεί αυτό να ακούγεται εν μέρει ξένο για τις συνήθειες της Bugatti, ωστόσο με δεδομένο το status της γαλλικής φίρμας αλλά και αυτό των δυνητικών αγοραστών της, επί της ουσίας δεν υπάρχουν περιορισμοί ως προς το ηλεκτρικό όραμα της φίρμας η οποία προφανώς θα επιδιώξει να εξελίξει ένα αυτοκίνητο που θα αποτελεί μια υπερπολυτελή πρόταση με έμφαση στην άνεση, λειτουργώντας ως «καθημερινή» εναλλακτική για τους ιδιοκτήτες των hypercar της εταιρείας του ομίλου VW.

Ενδεικτικά αξίζει να σημειωθεί ότι το πελατολόγιο της φίρμας αποτελείται από ανθρώπους που διαθέτουν κατά μέσο όρο 42 αυτοκίνητα, εκ των οποίων επίσης κατά μέσο όρο τα δύο είναι μοντέλα Bugatti. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι με δεδομένο ότι οι Bugatti με εξαίρεση πολύ συγκεκριμένες γωνιές του πλανήτη αποτελούν ένα ιδιαιτέρως σπάνιο θέαμα, στοιχείο που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι περισσότεροι από τους ιδιοκτήτες Bugatti, τις χρησιμοποιούν σε σπάνιες περιστάσεις.

Ίσως λοιπόν, το ηλεκτροκίνητο πολυτελές όχημα της Bugatti να επιτρέψει σε εκείνους που έχουν πρόσβαση στην φίρμα να μπορούν να χρησιμοποιούν συχνότερα για τις μετακινήσεις του τα αυτοκίνητα που συγκαταλέγονται αδιαμφισβήτητα στα καλύτερα και πιο ικανά του κόσμου.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook