Chevrolet Corvette C8 2020: Αναζητώντας την ιδανική συνταγή

Αν και σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, η πρεμιέρα της θα έπρεπε να έχει ήδη γίνει, οι δοκιμές εξέλιξης της πρώτης κεντρομήχανης Corvette συνεχίζονται, προδίδοντας μερικά ακόμα στοιχεία για τη νέα γενιά του αμερικανοτραφούς sportscar που δείχνει να αναζητά τον τρόπο διαχείρισης της ωμής δύναμης που δεδομένα θα προσφέρει.

Υπάρχουν πολλές φήμες που «στοιχειώνουν» την νέα όγδοη γενιά της Corvette η οποία θα αποτελέσει και την πρώτη κεντρομήχανη παραλλαγή της, στην 66χρονη ιστορία του μοντέλου.

Με δεδομένη την καθυστέρηση που παρατηρείται στην παρουσίασή της η οποία αρχικά ήταν να πραγματοποιηθεί τον περασμένο Ιανουάριο στο Detroit, αναζωπυρώθηκαν τα σενάρια που θέλουν τους ανθρώπους της Chevrolet να αντιμετωπίζουν προβλήματα με διάφορες πτυχές του εμβληματικού μοντέλου, μεταξύ των οποίων και το αλουμινένιο πλαίσιο στο οποίο βασίζεται, και κυρίως τη διάσταση απόψεων μεταξύ σχεδιαστών και μηχανικών που ασχολούνται με το project.

Όπως και να έχει, η εξέλιξη της πρώτης κεντρομήχανης Corvette συνεχίζεται κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού που συνέλαβε την C8 με φουλ καμουφλάζ που ωστόσο αφήνει εκτεθειμένα ορισμένα από τα χαρακτηριστικά της.

Σε αυτά συγκαταλέγονται οι ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα στο μπροστινό τμήμα οι οποίες εκτός από το μέγεθός τους δείχνουν να φιλοξενούν κάτι που μοιάζει με φωτιστικό σώμα LED, θυμίζοντας τη σχεδίαση των Corvette παρελθόντων ετών.

Παράλληλα, η Corvette C8 αφήνει σε κοινή θέα τα κεντρικά φωτιστικά σώματα τα οποία δείχνουν ιδιαιτέρως αιχμηρά ενώ τα LED ημέρας έχουν μετακινηθεί στο πάνω τμήμα.

Πίσω, τα νέα φωτιστικά σώματα τα οποία αποτελούνται από δύο «σκαμμένα» κάθετα στοιχεία που συνδέονται από ένα οριζόντιο δεν απέχει και πολύ από την σημερινή εικόνα της Corvette.

Αυτό που συγκαταλέγεται στα νέα στοιχεία είναι η ενεργή αεροτομή που δεσπόζει στο πίσω τμήμα αν και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο αυτή είναι η τελική της μορφή καθώς οι αεροδυναμιστές της Chevrolet αναζητούν το ιδανικό σχήμα σε συνάρτηση και με την υπόλοιπη σχεδίαση η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, βρίθει από ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα.

Χαρακτηριστικό είναι ότι η Corvette C8 θα επωφεληθεί από σύστημα ανύψωσης του μπροστινού άξονα με διπλή λειτουργία καθώς θα αναλαμβάνει -και- να μετατοπίζει αυτόματο το κέντρο το αεροδυναμικών πιέσεων από τον μπροστινό στον πίσω άξονα, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και την ταχύτητα.

Ανεξαρτήτως των νέων εικόνων του υπό εξέλιξη sportscar, όπως είναι ήδη γνωστό, η νέα Corvette C8 έχει ως αφετηρία ένα νέο πλαίσιο κατασκευασμένο από αλουμίνιο αλλά και ανθρακονήματα σε μια προσπάθεια διατήρησης του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μια αναβαθμισμένη εκδοχή του σημερινού V8 των 6,2 λίτρων των 500 ίππων με την κωδική ονομασία LT1 σε συνδυασμό ωστόσο με ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων που σε συνάρτηση και με τις υπόλοιπες σημαντικές αλλαγές θα εγγυάται υψηλότερες επιδόσεις. Πλην του αναβαθμισμένου κινητήρα η νέα γενιά της Corvette θα αποκτήσει και ένα νέο επίσης V8 σύνολο με σύστημα διπλής υπερτροφοδότησης και χωρητικότητα 4,2 λίτρων ο οποίος αναμένεται να προσφέρει ισχύ 650 ίππων.

Σε δεύτερο χρόνο, στην γκάμα θα προστεθεί ένα ακόμα σύνολο όπου ένας V8 DOHC με χωρητικότητα 5,5 λίτρων θα ενισχυθεί με διπλό turbo και θα αποκτήσει κάποιου είδους επικουρικό ηλεκτρικό σύστημα, το οποίο αναμένεται να αυξήσει τη συνδυαστική ισχύ στους 1.000 ίππους.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η πρεμιέρα της C8 Corvette αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός του 2019.