VW T-Roc R Concept: Η νέα σπορ συχνότητα της περιπέτειας

Η VW αποκαλύπτει την σπορ προσανατολισμού κορυφαία έκδοση του VW T-Roc η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην προσεχή έκθεση της Γενεύης ως πρωτότυπο με ισχύ 300 ίππων, χωρίς ωστόσο να αναμένονται διαφοροποιήσεις για την έκδοση παραγωγής η οποία αναμένεται να λανσαριστεί πριν το τέλος της χρονιάς.

O εμπλουτισμός της SUV γκάμας της VW συνεχίζεται με ραγδαίους ρυθμούς, αποκτώντας αυτήν την φορά, όχι ένα διαφορετικού μεγέθους SUV αλλά μια έκδοση επιδόσεων του T-Roc με τα διακριτικά R.
Έτσι, το T-Roc R το οποίο θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα του στην προσεχή έκθεση της Γενεύης με την προοπτική να διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος της χρονιάς γίνεται το δεύτερο μοντέλο, μετά το Golf R, το οποίο επωφελείται από τα συγκεκριμένα διακριτικά , υποσχόμενο υψηλές επιδόσεις και μια νέα άφιξη στην ολοένα αυξανόμενη κατηγορία των compact SUV με σπορ φιλοδοξίες.

Αξιοποιώντας τον ίδιο δίλιτρο κινητήρα TSI με τον Golf R o οποίος στην περίπτωση του γερμανικού SUV αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής και συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης 4Motion και το επτά σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το T-Roc R υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα.

Στην εξίσωση της κορυφαίας έκδοσης του T-Roc περιλαμβάνεται επίσης το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης που εφοδιάζει την έκδοση Performance Package του Golf R ενώ, δίνεται η δυνατότητα στον οδηγό να απενεργοποιήσει το traction control μέσω του σχετικού διακόπτη. 

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, το Τ-Roc R δεν ξεφεύγει από την συνήθη πεπατημένη των R εκδόσεων, όντας κατά τι επιθετικότερο σε σχέση με το επίπεδο εξοπλισμό R-Line χάρη στις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης από τιτάνιο με την υπογραφή Akrapovic ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί 18 ή προαιρετικά 19,0 ιντσών.

Εκτός από τις παραπάνω διαφοροποιήσεις αξίζει να σημειωθεί ότι η R έκδοση διαθέτει και αναβαθμισμένη ανάρτηση με διαφορετική, πιο σπορ γεωμετρία η οποία μειώνει και την απόσταση από το έδαφος. Βελτιωμένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης το οποίο υπόσχεται υψηλότερη απόκριση.

Επί του παρόντος, η έκδοση επιδόσεων του T-Roc R συνοδεύεται από το στάτους του πρωτότυπου και ως τέτοιο αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στην προσεχή ελβετική έκθεση, αν και κατά τις συνήθειες της γερμανικής φίρμας, η παρεπόμενη έκδοση παραγωγής δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί.