Nissan Leaf e+ Limited Edition: Με 217 ίππους και περισσότερη αυτονομία

Η Nissan αποκάλυψε από την αμερικανική έκθεση ηλεκτρονικών την νέα κορυφαία από άποψη ισχύος αλλά και αυτονομίας εκδοχή του ηλεκτροκίνητου μοντέλου της η οποία θα διατεθεί στην Ευρώπη από το καλοκαίρι προσφέροντας 217 ίππους και 385 χλμ. αυτονομίας.

H ιαπωνική φίρμα επεφύλαξε για την έκθεση CES του Las Vegas, την κορυφαία μεγαλύτερης αυτονομίας έκδοση της δεύτερης γενιάς του ηλεκτροκίνητου Leaf η οποία επωφελείται από υψηλότερης απόδοσης μπαταρίες, 62 kWh, αλλά και υψηλότερη ισχύ και η οποία ωστόσο θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο τιράζ –αρχικά τουλάχιστον.

Αναλυτικότερα το Nissan Leaf e+ Limited Edition όπως ονομάζεται η νέα έκδοση του ηλεκτροκίνητου μοντέλου, εφοδιάζεται από νέα μπαταρία με 288 συστοιχίες λιθίου έναντι των 192 συστοιχιών της μέχρι σήμερα γνωστής έκδοσής του, προσφέροντας μεγαλύτερη αυτονομία που φτάνει τα 385 χλμ. με μία μόνο φόρτιση.

H οριακή αύξηση των διαστάσεων της μπαταρίας έχει οδηγήσει στην αύξηση της απόστασης από το έδαφος κατά 0,5 εκατοστά σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του μοντέλου, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση η σημαντικότερη αύξηση «προέρχεται» από τον κινητήρα, καθώς η ισχύς του ηλεκτρικού μοτέρ Leaf e+ Limited Edition έχει αυξηθεί στους 217 ίππους ενώ η διαθέσιμη ροπή διαμορφώνεται σε 340 Nm. 

Υπενθυμίζεται ότι η ισχύς της μέχρι σήμερα γνωστής, βασικής εκδοχής του Leaf ανέρχεται σε 150 ίππους. Αν και η Nissan δεν δημοσιοποιεί προς το παρόν τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας ισχυρότερης έκδοσης του Leaf, σύμφωνα με τις συστάσεις οι βελτιώσεις, έχουν συμβάλλει στην αύξηση της μέγιστης ταχύτητας κατά 10% η οποία διαμορφώνεται κατά προσέγγιση σε 160 χλμ./ώρα.

Ανεξαρτήτως επιδόσεων, η δημοσιοποίηση των οποίων επί του παρόντος εκκρεμεί, σημαντικότερο ίσως είναι ότι η Nissan φρόντισε να αναβαθμίσει και το σύστημα φόρτισης του Leaf e+ το οποίο μπορεί να αναπληρώσει την ενέργεια των μπαταριών του σε ποσοστό 80% σε ταχυφορτιστή 100 kW σε χρόνο αντίστοιχο με το «απλό» Leaf δηλαδή σε 40 περίπου λεπτά.

Πλην των σημαντικών βελτιώσεων που αφορούν τις μπαταρίες και τον κινητήρα, το Leaf e+ Limited Edition επωφελείται από μια νέα, μεγαλύτερη οθόνη αφής διάστασης 8,4 ιντσών για το σύστημα infotainment το οποίο διαθέτει επίσης ένα βελτιωμένο σύστημα πλοήγησης. Φυσικά, όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις του Leaf, το e+ Limited Edition διαθέτει το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης ProPILOT.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όσοι επιθυμούν να επωφεληθούν των βελτιώσεων που αφορούν το infotainment και τις νέες εφαρμογές που έχουν προστεθεί θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν την αντίστοιχη έκδοση και με την μικρότερη μπαταρία των 40 kWh και τον κινητήρα των 150 ίππων, η οποία θα ξεκινά από τα 39.900 ευρώ στην Ευρώπη.

Σε ό,τι αφορά την νέα, κορυφαία έκδοση του Leaf e+ Limited Edition η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις θα κατασκευαστεί για την Ευρώπη σε 5.000 μονάδες θα ξεκινά στη γηραιά ήπειρο από 45.500 ευρώ και αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική της πορεία από το καλοκαίρι του 2019.