listen live
ακούτε τώρα: 12:00 -14:00

Ανατροπή & Πέναλτι - (Nίκος Μαρκάκης)

listen live
ακούτε τώρα: 12:00 -14:00

Ανατροπή & Πέναλτι - (Nίκος Μαρκάκης)

ακολουθεί: 14:00-16:00

Derby (Μανώλης Θέμελης

e-radio logo

Alpina B7 2020: Το υποκατάστατο της Μ7

Ο Γερμανικός οίκος με την παραδοσιακή αδυναμία στις BMW, επιμελείται την προσφάτως ανανεωμένη Σειρά 7, εξασφαλίζοντάς μια πιο σπορ κατεύθυνση που συνδυάζεται και με αυξημένες επιδόσεις.

O προνομιακός βελτιωτής των BMW, Alpina, επιμελείται την ανανεωμένη εκδοχή της Σειράς 7 η οποία με την φροντίδα του γερμανικού οίκου, φιλοδοξεί να υποκαταστήσει την M7 την οποία οι Βαυαροί έχουν εξαιρέσει από τα σχέδιά τους.

Στα «σπλάχνα» της Β7 φιλοξενείται ο ίδιος διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 των 4,4 λίτρων με απόδοση 600 ίππων και 800 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με το επίσης γνωστό σύστημα τετρακίνησης xDrive, με τη διαφορά ότι χάρη σε μια σειρά τροποποιήσεων στο σύστημα υπερτροφοδότησης και στη χαρτογράφηση, η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη νωρίτερα, μεταξύ 2.000 και 5.000 σ.α.λ.

 Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνεται από την παρουσία ενός επίσης βελτιωμένου αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων της ZF, το οποίο έχει ρυθμιστεί ούτως ώστε να προσφέρει ταχύτερη κλιμάκωση όταν απαιτείται.

Ως αποτέλεσμα η B7 επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα ούσα κατά 1/10 του δευτερολέπτου ταχύτερη από τη 750i αλλά και από την δωδεκακύλινδρη M760Li. Υψηλότερη είναι και η μέγιστη ταχύτητα η οποία διαμορφώνεται σε 330 χλμ.

Την ιδιαιτερότητα της B7 ως δημιουργήματος της Alpina αναλαμβάνουν να τονίσουν μια σειρά από σχεδιαστικές λεπτομέρειες με κυρίαρχα στοιχεία τους τροχούς 20 ιντσών με το χαρακτηριστικό μοτίβο Alpina Classic. Διαθέσιμοι επίσης και σφυρήλατοι τροχοί 21 ιντσών οι οποίοι μειώνουν την μη αναρτώμενη μάζα κατά 20%.

Την εικόνα συμπληρώνουν το μεγαλύτερο splitter στο μπροστινό τμήμα και το εντονότερο spoiler στην κορυφή της θύρας του πορτ μπαγκάζ ενώ την εξάτμιση αποτελούν πλέον τέσσερις στρογγυλές απολήξεις οι οποίες πλην της διαφοροποιημένης σχεδίασης, «κρύβουν» ένα αναβαθμισμένο σύστημα εξαγωγής το οποίο είναι ελαφρύτερο, συμβάλει στον περιορισμό της αντίθλιψης, αλλά και βελτιώνει τον ήχο επί το επιβλητικότερο στο πρόγραμμα οδήγησης Sport χάρη στα ενεργά flaps.

Με την ενεργοποίηση του προγράμματος Sport, εκτός από τον πιο μπάσο ήχο, μεταβάλλονται και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης που χάρη στην παρέμβαση της Alpina και τις ανάλογες τροποποιήσεις, μειώνει την απόσταση από το έδαφος έως και κατά 1,5 εκατοστό σε υψηλές ταχύτητες. Αξίζει επίσης αν σημειωθεί ότι σε χαμηλές ταχύτητες, η απόσταση από το έδαφος μπορεί να αυξηθεί έως και κατά 3,5 εκατοστά επιπλέον, σε σχέση με την τυπική Σειρά 7.

Τις προδιαγραφές της Β7 συμπληρώνει επίσης ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με κυρίαρχο στοιχείο τα μεγαλύτερα δισκόφρενα στον πίσω άξονα.

Βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο εσωτερικό όπου εκτός από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες, τις χαρακτηριστικές επενδύσεις που καταμαρτυρούν την υπογραφή της Alpina καθώς και ορισμένα νέα γραφικά και στοιχεία που αφορούν τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων, οι μηχανικοί του βελτιωτικού οίκου υπόσχονται ακόμα περισσότερη άνεση, καθώς έχουν επιμεληθεί και ενισχύσει την ηχομόνωση του θαλάμου.

Για την ιστορία, οι τιμές της Alpina B7 αναμένεται να ξεκινούν από τα 125.000 ευρώ.