Renault Twingo 2019: H ανανέωση ενός αστού

Το Γαλλικό city car ανανεώνεται αισθητικά και εξοπλιστικά, αναβαθμίζοντας παράλληλα και την γκάμα κινητήρων του η οποία «ανοίγει» προσφέροντας ισχύ από 65 έως 95 ίππους, όντας παράλληλα σύμφωνη με τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.

Η Γαλλική φίρμα προχωρά στην ανανέωση του Twingo το οποίο αποκτά αναθεωρημένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, βελτιωμένους κινητήρες καθώς και νέο εξοπλισμό με την προοπτική να παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο και να διατεθεί αμέσως μετά.

Ξεκινώντας από την εμφάνισή του, αν και οι αλλαγές δεν είναι ριζικές φροντίζουν να τονίσουν τoν παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του γαλλικού city car. Εκτός από το ανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα, το Twingo αποκτά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED σε όλο το εύρος των εκδόσεων του και τα οποία πλέον ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας σε μοτίβο «C», επίσης τεχνολογίας LED.

Στις αλλαγές συνυπολογίστε την μείωση της απόστασης από το έδαφος κατά 1,0 εκατοστό, προς όφελος της αεροδυναμικής και κατ΄επέκταση της αποδοτικότητας, αλλά και την προσθήκη μιας νέας εισαγωγής αέρα στην αριστερή πίσω πλευρά του η οποία μέχρι πρότινος αποτελούσε αποκλειστικό προνόμιο της έκδοσης Sport. Παράλληλα δεν λείπουν οι εθιμοτυπικές προσθήκες στην χρωματική παλέτα επιλογών του γαλλικού city car. 

Στο εσωτερικό, οι βελτιώσεις έχουν ως κύριο σκοπό την ενίσχυση της εργονομίας και την εναρμόνιση του Twingo με τις σύγχρονες τεχνολογικές απαιτήσεις συνδεσιμότητας χωρίς βέβαια η Renault να έχει παραλείψει και μια σειρά από σχεδιαστικές αναβαθμίσεις.

Αναλυτικά το Twingo αποκτά ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα η οποία αποκτά δύο θύρες USB και υποδοχή για audio jack, ενώ πιο ορθολογική είναι και η σχεδίαση των χώρων αποθήκευσης που γίνονται περισσότεροι και πρακτικότεροι σε όλο το εύρος της γκάμας, ενώ προστίθεται και βάση στήριξης κινητού τηλεφώνου.

Στον εξοπλισμό του προστίθεται και μια νέα οθόνη αφής επτά ιντσών για το infotainment η οποία διαθέτει λειτουργικά Android Auto και Apple CarPlay η οποία θα ανήκει στο βασικό εξοπλισμό των ακριβότερων εκδόσεων ενώ τις αλλαγές ολοκληρώνουν ο νέου σχεδιασμού επιλογέας ταχυτήτων καθώς και στοιχεία που αφορούν λεπτομέρειες αισθητικού περιεχομένου όπως ο συνδυασμός των ραφών με την εκάστοτε χρωματική επιλογή για τις επενδύσεις.

Παράλληλα, η Renault υπόσχεται την αύξηση των επιλογών εξατομίκευσης οι οποίες προδιαγράφονται πολυπληθέστερες από ποτέ.

Σημαντικές αλλαγές έχουν συντελεστεί και στην γκάμα κινητήρων, στη βάση της οποίας παίρνει θέση ο γνωστός αλλά αναβαθμισμένος βάσει προδιαγραφών Euro 6D Temp, τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός του 1,0 λίτρου ο οποίος πλέον διατίθεται σε δύο διαφoρετικές εκδοχές ισχύος, 65 και 75 ίππων με «κοινή» απόδοση ροπής 95 Nm. Ανεξαρτήτως απόδοσης, ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται de facto με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Tη σκυτάλη παίρνει ο turbo του 0,9 λίτρου ο οποίος έχει επίσης αναβαθμιστεί βάσει του αυστηρότερου πρωτοκόλλου WLTP και πλέον αποδίδει 95 ίππους και 135 Nm ροπής, προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.

Ανεξαρτήτως διαμόρφωσης και επιλογής κινητήρα η κίνηση εξακολουθεί να μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα, ενώ για εκείνους που θα θεωρήσουν τα παραπάνω μεγέθη «λίγα» αξίζει να σημειωθεί ότι το βάρος του Twingo ξεκινά από τα 914 κιλά και δεν ξεπερνά τα 1.000 στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο.