listen live
ακούτε τώρα: 00:00 - 07:00

Athletic Music - (Athletic Radio 104,2)

listen live
ακούτε τώρα: 00:00 - 07:00

Athletic Music - (Athletic Radio 104,2)

ακολουθεί: 07:00-13:00

Athletic Music - (Athletic Radio 104,2)

e-radio logo

Toyota Supra 2019: Ο θρύλος επέστρεψε

Η ιαπωνική φίρμα έκανε επιτέλους τα αποκαλυπτήρια της νέας, πέμπτης γενιάς της Supra η οποία πραγματοποιεί την επίσημη πρώτη της στην έκθεση του Detroit.

Μετά από μια μακροσκελή εκστρατεία teasers και διαρροών και κυρίως ένα διάλειμμα 17 ετών, η επιστροφή της Supra είναι γεγονός καθώς η Toyota έκανε τα επίσημα αποκαλυπτήριά της από την έκθεση του Detroit.

Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, η νέα Supra έχει σχεδιαστεί υπό το σκεπτικό να αποτελέσει «ένα καθαρόαιμο sportscar στο οποίο δεν έχει γίνει κανένας συμβιβασμός που να μπορεί να αλλοιώσει την οδηγική εμπειρία».

Πέρα από τις επίσημες συστάσεις και σε ό,τι αφορά την ουσία, η έκδοση που συστήνεται από την αμερικανική έκθεση, εφοδιάζεται με turbo επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα ο οποίος αποδίδει 340 ίππους.


Η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων της ZF και προς το παρόν τουλάχιστον δεν υπάρχει πρόβλεψη για έκδοση με μηχανικό κιβώτιο.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, τα παραπάνω εγγυώνται την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα προσδιορίζεται σε 250 χλμ./ ώρα.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στην Ευρώπη η Supra θα διατεθεί με ενεργό διαφορικό το οποίο θα ελέγχεται από ηλεκτρονική μονάδα και σε συνάρτηση με τα εκάστοτε δεδομένα που προκύπτουν από το σύστημα διεύθυνσης, πέδησης την ταχύτητα με κριτήριο την βελτιστοποίηση της πρόσφυσης ακόμα και στο πιο ακραίες οδηγικές συνθήκες.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, όπως καταμαρτυρούν οι πρώτες επίσημες εικόνες του από το floor του Detroit, οι Ιάπωνες σχεδιαστές έμειναν πιστοί στο πρωτότυπο GR Supra Racing το οποίο συστήθηκε στην έκθεση της Γενεύης, παραδίδοντας ένα απολύτως σύγχρονο sportscar με αδιάψευστα τα σημάδια της παράδοσης του μοντέλου.

Με μήκος 4,379 μέτρα, ύψος 1,292 μέτρα και πλάτος 1,854 μέτρα η Supra είναι μεγαλύτερη σε μήκος και πλάτος από το GT86 αλλά έχει μικρότερο ύψος ενώ οι συνολικές αναλογίες της σε συνδυασμό με τα φαρδύτερα ελαστικά και το πιο κοντό μεταξόνιο αναμένεται να την κάνουν πιο διασκεδαστική οδηγικά. Πέρα από τα μεγέθη και τις υποσχέσεις για την συμπεριφορά της, όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς με μια ματιά στις καλοσχηματισμένες της επιφάνειες, το μακρύ καπό και την χαρακτηριστική οροφή κύριο σημείο αναφοράς για την νέα ενσάρκωση της Supra αποτέλεσε η εμβληματική και πλέον συλλεκτική 2000GT.

Φυσικά ωστόσο η A90 έχει ορισμένα χαρακτηριστικά δεν θα ήταν εφικτά τη δεκαετία του ’60 όπως για παράδειγμα οι εργατοώρες οι οποίες έχουν δαπανηθεί για την αεροδυναμική της προκειμένου να εξυπηρετεί τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στα χαρακτηριστικά της δεν θα πρέπει επίσης να αγνοήσει κανείς την απόλυτα ίση κατανομή βάρους κατά 50/50.

Στα ενδότερα, οι επιρροές από την BMW και την Ζ4 με την οποία εξελίχθηκε παράλληλα είναι εμφανείς, χωρίς αυτό να αναιρεί κάτι από την γοητεία του οδηγοκεντρικού cockpit με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την ευμεγέθη οθόνη για το infotainment στο κέντρο του ταμπλό και χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα τα γνώριμα από το βαυαρικό roadster χειριστήρια για τον κλιματισμό, τον περιστροφικό διακόπτη και τον χαρακτηριστικό επιλογέα.

Την εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνουν τα δερμάτινα bucket καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα ενώ στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγονται επίσης head-up display, ηχοσύστημα 12 ηχείων της JBL καθώς και σύστημα επαγωγικής φόρτισης για smartphones.

Στην Ευρώπη, όπου η Supra θα περιοριστεί σε 900 αντίτυπα τα οποία θα διατεθούν κατά προσέγγιση από 64.000 ευρώ στο βασικό της εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, τροχοί 19 ιντσών, σύστημα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, σύστημα διζωνικού κλιματισμού, κάμερα οπισθοπορείας και φωτιστικά σώματα LED.