Τεχνολογία… εν ψυχρώ

Πριν λίγο καιρό η Mercedes-Benz ανακοίνωσε ότι η νέα γενιά της ναυαρχίδας της θα κατασκευάζεται από το 2020 σε μια νέα μονάδα πρότυπο στο Sindelfingen, ήδη γνωστή ως το εργοστάσιο του μέλλοντος. Με τις ίδιες ακριβώς προδιαγραφές του τεχνολογικού προτύπου αναμένεται να εξελιχθεί και η S-Class η οποία και εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό στον Αρκτικό Κύκλο.

Παρά την αδιαμφισβήτητη κυριαρχία των crossover και των SUV σε βάρος των πιο «παραδοσιακών» κατηγοριών, υπάρχουν ορισμένα μοντέλα τα οποία, δεν χρειάζεται να υπακούσουν σε καμία πρόσκαιρη τάση του συρμού, έχοντας ως μοναδικό προορισμό να εξακολουθήσουν να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού της ειδικής κατηγορίας αυτοκινήτων είναι η S-Class η οποία ανέκαθεν αποτελούσε και θα εξακολουθεί να αποτελεί την επιτομή όσων επιθυμεί να εκπροσωπεί η Mercedes-Benz.

To ίδιο ακριβώς αναμένεται να ισχύσει και για τη νέα γενιά της S-Class η οποία όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από τη γερμανική φίρμα, αναμένεται το 2020 και επί του παρόντος δίνει τα διαπιστευτήρια της στο φωτογραφικό φακό ως δοκιμαστικό πρωτότυπο καθώς δοκιμάζει τις αντοχές της στο ψύχος του Αρκτικού Κύκλου.

Αυτό που είναι δύσκολο να περάσει απαρατήρητο είναι η «ποσότητα» καμουφλάζ που έχουν χρησιμοποιήσει οι Γερμανοί μηχανικοί προκειμένου να κρύψουν την εξωτερική της εμφάνιση. Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και έτσι, υπάρχουν αρκετά στοιχεία που προδίδουν ορισμένες λεπτομέρειες της επόμενης S-Class.    

Πρωτίστως, οι ιδιότυπες κατασκευές που καλύπτουν τις χειρολαβές και οι οποίες αυξάνουν τις πιθανότητες η νέα S-Class να διαθέτει αναδυόμενες εξωτερικές χειρολαβές.

Δευτερευόντως, μια προσεκτική ματιά στο μπροστινό τμήμα αποτυπώνει ένα άνοιγμα εκεί όπου παραδοσιακά φιλοξενείται το αστέρι, στοιχείο που, σε αυτό το πρώιμο στάδιο δοκιμών, εξηγείται από το γεγονός ότι η S-Class προβάρει ένα εξαιρετικά εξελιγμένο σύστημα επιτήρησης του περιβάλλοντος χώρου, αποτελούμενο από κάμερες, ραντάρ και αισθητήρες το οποίο, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, θα της εξασφαλίζει δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3

Εκτός από την σημαντική αναβάθμιση που προεξοφλεί η παραπάνω υπόσχεση για τα συστήματα υποστήριξης οδηγού τα οποία θα περάσουν κυριολεκτικά στην «επόμενη πίστα», εξίσου δραστική θα είναι η βελτίωση του συστήματος infotainment το οποίο εκτός από τις πολλαπλές νέες λειτουργίες και δυνατότητες που θα προσφέρει, θα αλλάξει εξίσου δραστικά των εσωτερικό σχεδιασμό της S-Class.

Ένα υποτυπώδη οδηγό για το τι πρόκειται να συμβεί σε ό,τι αφορά την εσωτερική σχεδίαση της S-Class θα μπορούσε κατά κάποιο τρόπο να αποτελέσει η εικόνα της νέας A-Class, με τη διαφορά φυσικά, ότι το σύστημα MBUX, που θα τοποθετηθεί στην ναυαρχίδα της Mercedes-Benz θα είναι σαφώς πιο εξελιγμένο ως προς τις δυνατότητες και τις λειτουργίες του ενώ, ο συνολικός σχεδιασμός θα εστιάσει στην γνώριμη αίσθηση υπερπολυτέλειας που μας έχει συνηθίσει η S-Class.

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, επί του παρόντος δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες, πλην του γεγονότος ότι η νέα γενιά της S-Class θα αποκτήσει, έως το 2022, ένα αμιγώς ηλεκτρικό alter ego το οποίο θα φέρει τα διακριτικά EQ S. Εξίσου δεδομένη θα πρέπει η διεύρυνση της χρήσης ήπιας υβριδικής και plug-in υβριδικής τεχνολογίας στην γκάμα.