Στο 2026 τοποθετεί η VW την τελευταία γενιά μοντέλων με συμβατικούς κινητήρες

H επόμενη γενιά νέων μοντέλων της γερμανικής φίρμας η οποία αναμένεται να έλθει περί τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, θα είναι τελευταία που θα έχει ως αφετηρία, αρχιτεκτονική συμβατή με παραδοσιακούς κινητήρες, σύμφωνα με τον επικεφαλής στρατηγικού σχεδιασμού της VW.

Η Γερμανική φίρμα ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της, η εποχή των συμβατικών αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα ξεκινήσει να φθίνει σημαντικά από το 2026, οπότε και κατά τον προγραμματισμό της, πρόκειται να λανσάρει την τελευταία γενιά αρχιτεκτονικών συμβατών με παραδοσιακά μηχανικά σύνολα.

«Το 2026 θα λανσάρουμε την τελευταία γενιά προϊόντων μας με βάση μια αρχιτεκτονική συμβατή με κινητήρες εσωτερικής καύσης», ανέλαβε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος στρατηγικού σχεδιασμού της γερμανικής φίρμας, Michael Jost, επιβεβαιώνοντας την ήδη διαφαινόμενη ηλεκτρική στροφή του γερμανού κατασκευαστή.

Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να σημειωθεί ότι η παραπάνω χρονολογία ορόσημο που θέτει η VW σημαίνει ότι η γερμανική φίρμα θα εξακολουθεί να εξελίσσει και να κατασκευάζει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης για περίπου μια δεκαετία πέραν του 2026.

Σε ό,τι αφορά την ριζική εξάλειψη της τεχνολογίας κινητήρων εσωτερικής καύσης, ως όριο δείχνει να αποτελεί προς το παρόν το 2040, χρονολογία κατά την οποία η γκάμα της VW θα είναι αποκλειστικά ηλεκτροκινουμένη.

Εξάλλου, η Γερμανική φίρμα έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο σχέδιο εξηλεκτρισμού της γκάμας της.

Το σχέδιο θα αποδώσει τους πρώτους καρπούς ήδη από την επόμενη χρονιά καθώς η γερμανική φίρμα θα λανσάρει το πρώτο από μια σειρά αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων νέας τεχνολογίας, ξεκινώντας από ένα ηλεκτρικό hatchback στο μέγεθος του Golf.

Σε κάθε περίπτωση αξίζει να σημειωθεί ότι η γερμανική φίρμα ήδη προσφέρει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις για το Golf και το up! αν και οι νέες αφίξεις αναμένεται να οδηγήσουν την ηλεκτροκίνητη τεχνολογία σε ένα άλλο επίπεδο, τόσο από πλευράς αυτονομίας όσο και αναφορικά με τις παραμέτρους ευρυχωρίας με δεδομένο ότι η νέα αυτή γενιά ηλεκτρικών που θα ξεκινήσει από το παραπάνω, γνωστό μέχρι στιγμής ως I.D. Hatchback θα είναι εξαρχής σχεδιασμένα ως ηλεκτροκίνητα.

Εκτός από το I.D. Hatchback το οποίο αναμένεται να διατίθεται στην Ευρώπη από τα τέλη του 2019, η VW έχει στα σχέδια της δύο ακόμα ηλεκτρικά μοντέλα της σειράς I.D. τα οποία αναμένονται από το 2020. Σε ό,τι αφορά τη συνέχεια, ο σχεδιασμός των Γερμανών προβλέπει πάνω από 300 ηλεκτροκίνητες και plug-in υβριδικές εκδόσεις, αυτοκινήτων, vans και φορτηγών έως το 2030.

Η εφαρμογή των ηλεκτροκίνητων σχεδίων της VW, κάθε άλλο παρά σημαίνει, φυσικά, ότι η γερμανική φίρμα θα σταματήσει την εξέλιξη των ήδη υφιστάμενων και των επόμενων κινητήρων εσωτερικής καύσης με στόχο την μείωση του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος και την μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook