Το σκάνδαλο της VW έχει και άλλες πτυχές;

Πρακτικά το σκάνδαλο της VW ανοίγει τον δρόμου στους νέους παίκτες που μπαίνουν στην αυτοκινητοβιομηχανία…

Πρακτικά το σκάνδαλο της VW ανοίγει τον δρόμου στους νέους παίκτες που μπαίνουν στην αυτοκινητοβιομηχανία…

Μπορεί αρχικά το σκάνδαλο με το παραποιημένο λογισμικό στους ρύπους των πετρελαιοκίνητων μοντέλων του ομίλου της VW να έδειχνε ότι είναι μια απλή απάτη. Ωστόσο, αν δει κάποιος λίγο πιο προσεχτικά όλα τα δεδομένα διαπιστώνει ότι το θέμα δεν είναι απλά μια απάτη αλλά έχει και άλλες πολλές πτυχές που επεκτείνονται, από την κόντρα που έχουν οι μεγάλες φίρμες της αυτοκινητοβιομηχανίας για το ποιος θα κατακτήσει το μεγαλύτερο μέρος της αγοραστικής πίτας, μέχρι ακόμα και την κόντρα ανάμεσα στους οικονομικούς κόσμους των ΗΠΑ και Γερμανίας.

Πιο συγκεκριμένα, ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι η γερμανική Κυβέρνηση είχε παραδεχθεί σε κοινοβουλευτική ερώτηση στην Μπούντεσταγκ ότι υπήρχε τεχνικά η δυνατότητα παραποίησης της εκπομπής ρύπων και μάλιστα πολύ πριν σκάσει το σκάνδαλο της Volkswagen.

Στο παραπάνω να προσθέσουμε ότι ο πρώην πρόεδρος της Κομισιόν Χοσέ Μανουέλ Μπαρόζο κουνούσε το δάχτυλο στους Αμερικανούς που τολμούσαν να προτείνουν τη χαλάρωση των πολιτικών λιτότητας οι οποίες είχαν επιβληθεί στα κράτη – μέλη του Νότου της Ε.Ε., λέγοντας χαρακτηριστικά: “Δεν δεχόμαστε μαθήματα από τη χώρα της Lehman Brothers”.

Και λίγα χρόνια μετά οι ΗΠΑ ξεσκέπαζαν το σκάνδαλο της FIFA…

Και από το σκάνδαλο της FIFA παίρνουμε πάσα για το σκάνδαλο της VW το οποίο βέβαια θα πλήξει τελικά την συνολική φήμη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και κατ’ επέκταση ίσως ακόμα και το σύνολο των γερμανικών εξαγωγών, φόβος που φαίνεται ήδη να υπάρχει και να εκφράζεται μάλιστα και από τα επίσημα χείλη του Σίγκμαρ Γκάμπριελ.

Στις ΗΠΑ, μάλιστα, ο έλεγχος στα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο αυστηρός, με αποτέλεσμα οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Mazda και της Honda να δυσκολεύονται να τον περάσουν.

Και δεν είναι λίγα τα ιαπωνικά μοντέλα που έχει σταματήσει το λανσάρισμα τους στις ΗΠΑ ή και την ΕΕ εξαιτίας της αυστηρότητας των προτύπων για τους ρύπους, στοιχείο που προκαλεί σαφώς μεγαλύτερη δυσφορία για το σκάνδαλο της γερμανικής Volkswagen!!!

Επίσης, δεν είναι μάλλον καθόλου τυχαίο και το γεγονός ότι και ο ίδιος ο Bill Gates παίζει ηγετικό ρόλο σε ένα κίνημα για την στροφή στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και υποστηρίζει θερμά την σταδιακή κατάργηση των συμβατικών πηγών, κάτι που βέβαια δεν αναμένεται να γίνει και πολύ σύντομα, ωστόσο, δείχνει μια τάση που υπάρχει και εδραιώνεται σιγά – σιγά ολοένα και περισσότερο. Μια τάση που το σκάνδαλο της VW θα γιγαντώσει ακόμα περισσότερο…

Μια ακόμα από τις κρυφές πτυχές στο σκάνδαλο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen είναι και το δίδυμο Apple – Google!!! Γιατί; Μα φυσικά γιατί ετοιμάζουν μια πολύ δυναμική είσοδο στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, μεταμορφώνοντας σταδιακά τις οδικές μεταφορές και μετατρέποντας τον όλο χώρο σε μια άλλη νέα διάσταση, εντελώς άγνωστη για τους παραδοσιακούς παίκτες στον χώρο του αυτοκινήτου…

Αυτοί που τώρα δείχνουν να είναι οι μεγάλοι παίκτες και κυρίαρχοι του παιχνιδιού, αύριο θα είναι και οι μεγάλοι χαμένοι και αυτή την πίεση έχει αρχίσει να την νοιώθει πολύ έντονα η VW… Δεν αρκεί να ανέβεις στην κορυφή, πρέπει να κρατηθείς και εκεί και όπως όλοι ξέρουμε ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Πόσο μάλλον όταν έχεις να τα βάλεις με 2 εταιρίες τεχνολογίας όπως το δίδυμο Google – Apple…

Σε όλο αυτό να προσθέσουμε και το γεγονός ότι η ΕΕ και συγκεκριμένα ο σκληρός πυρήνας της βρίσκονται σε μια διαρκή και σκληρή κόντρα με την Google;

usa-germany-750-480x360

Τι περίμεναν άραγε οι Γερμανοί, ότι θα προσπαθούσαν να κόψουν την φόρα της Google στην Ευρώπη σέρνοντας την στα δικαστήρια και η αντίπερα όχθη του Ατλαντικού θα έμενε χωρίς να απαντήσει; Και όλοι γνωρίζουμε τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις…

Δείτε όμως και το σχετικό: Οι Αμερικανοί στήνουν στον τοίχο τους Γερμανούς;

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook