Αλλαγές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι

2+1 βασικά συμπεράσματα από τις αλλαγές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι Η ταυτόχρονη αποχώρηση των Ford και MINI από το WRC, για οικονομικούς λόγους, στο τέλος της φετινής αγωνιστικής περιόδου, θα διαφοροποιήσει την εικόνα του πρωταθλήματος αλλά όχι όμως και τις αριθμητικές ισορροπίες του. Οι εργοστασιακές συμμετοχές των Hyundai και VW που προστίθενται από την επόμενη […]

2+1 βασικά συμπεράσματα από τις αλλαγές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι

Η ταυτόχρονη αποχώρηση των Ford και MINI από το WRC, για οικονομικούς λόγους, στο τέλος της φετινής αγωνιστικής περιόδου, θα διαφοροποιήσει την εικόνα του πρωταθλήματος αλλά όχι όμως και τις αριθμητικές ισορροπίες του.

Οι εργοστασιακές συμμετοχές των Hyundai και VW που προστίθενται από την επόμενη χρονιά σε εκείνη της πρωταθλήτριας Citroen έχουν πλέον περισσότερες ελπίδες για διάκριση.

Παράλληλα, εργάζονται ήδη στο πεδίο του marketing, με τη Hyundai να σχεδιάζει το λανσάρισμα μιας ειδικής έκδοσης του i30, με ισχύ που θα ξεπερνά τους 200 ίππους και άμεσο στόχο να σταθεί με αξιώσεις δίπλα στα Opel Astra OPC και Ford Focus ST χάρη και στην αίγλη του WRC.

wrc-2013-big-changes

Και όλα αυτά ελπίζοντας το 3ο συμπέρασμα να είναι και η επιστροφή του ενδιαφέροντος στο σπορ με την αποχώρηση του Loeb και τον πρωταγωνιστικό ρόλο πλέον να πηγαίνει σε κάποιο διαφορετικό πρόσωπο. Ποιο θα είναι αυτό το πρόσωπο; Πολύ πιθανόν το νέο αστέρι της Citroen, μπορεί και όχι… το 2013 θα δείξει. Περιμένουμε λοιπόν με ανυπομονησία…

Απάντηση

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook