listen live
ακούτε τώρα:

listen live
ακούτε τώρα:

ακολουθεί:

e-radio logo

Ρόσι: Να ξοδεύουμε πιο λίγα

Η τελευταία νίκη μιας δορυφορικής ή ιδιωτικής ομάδας ήταν αυτή του Τόνι Ελίας με την Gresini Honda στο Εστορίλ το 2006 και ο Ρόσι θεωρεί ότι αυτή η κατάσταση ζημιώνει τον βαθμό ανταγωνιστικότητας του πρωταθλήματος.

«Οι μοτοσικλέτες είναι τόσο τεχνολογικά εξελιγμένες που μόνο μερικοί κατασκευαστές μπορούν να τις έχουν – με αποτέλεσμα οι αναβάτες (που παλεύουν για τον τίτλο) να είναι επίσης λίγοι και να μην υπάρχουν πλέον ιδιώτες», τόνισε ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο περιοδικό Motosprint.

«Μέχρι το 2006, ένας ιδιώτης όπως ο Μάρκο Μελάντρι ήταν σε θέση να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, αλλά από το 2007, με τις μοτοσικλέτες 800cc, η διαφορά μεταξύ των εργοστασιακών ομάδων και των ιδιωτών έχει γίνει τεράστια. Τα MotoGP έχουν γίνει πολύ ελιτίστικα και αυτό δεν είναι καλό».

Ως λύση στο πρόβλημα, ο αναβάτης της Yamaha κάλεσε τους κατασκευαστές να διαθέτουν περισσότερες μοτοσικλέτες τους στις υπόλοιπες ομάδες.

«Γιατί οι μοτοσικλέτες μου να καταστρέφονται στην πρέσα στο τέλος της σεζόν, αντί να πωλούνται σε μια ιδιωτική ομάδα, ώστε αυτή να είναι σε θέση να ρίξει στη μάχη δύο ακόμα αναβάτες;», αναρωτήθηκε.

«Εχουμε φτάσει σε τόσο υψηλό επίπεδο, που η Yamaha δεν θέλει οι άλλοι να δουν πώς κατασκευάζει τις μοτοσικλέτες της, άρα προτιμάει να τις καταστρέψει. Αλλά έτσι είναι δύσκολο να υπάρξει ένα καλό grid, το οποίο κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 24 αναβάτες».

Τέλος, ο Ρόσι συμφωνεί ότι υπάρχει άμεση ανάγκη λήψης δραστικών μέτρων για την μείωση του κόστους, κάτι που σχεδιάζεται να γίνει από το 2010 και πέρα.

«Θα πρέπει να ξοδεύουμε λιγότερα και να κάνουμε τις μοτοσικλέτες να πηγαίνουν πιο αργά. Η κατάσταση με την οικονομία είναι πολύ άσχημη, ο κόσμος δεν αγοράζει μοτοσικλέτες πια και δεν μπορούμε να υποκρινόμαστε ότι δεν συμβαίνει τίποτα».