Ο ρόλος του μάρκετινγκ στις εξαγωγές

Ο ρόλος του μάρκετινγκ στις εξαγωγές: Σημαντικός ο ρόλος του μάρκετινγκ για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στις ευρωπαϊκές αγορές…

Σύμφωνα με Έλληνα οικονομολόγο, που αναλύει την στρατηγική της χώρας μας αναφορικά με τις εξαγωγές στην Deutsche Welle, σημαντικό βήμα για την προώθηση των ελληνικών τροφίμων στις ευρωπαϊκές αγορές είναι οι διεθνείς εκθέσεις.

Η Ελλάδα και οι παραγωγοί τροφίμων και αγροτικών προϊόντων θα πρέπει να επωφεληθούν από τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς. “Πρέπει να επωφεληθούμε από αυτό και να μην πουλάμε χύμα ελαιόλαδο στους Ιταλούς το οποίο φτάνει στα ράφια των αλυσίδων σουπερμάρκετ ως συσκευασμένο ιταλικό ελαιόλαδο”, σημειώνει.

Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό “ότι και το σωστό μάρκετινγκ ανήκει στο αγροτικό προϊόν και όχι μόνο στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που από μάρκετινγκ τα πάνε μια χαρά”.

Οι εξωστρεφείς ελληνικές επιχειρήσεις χρειάζονται σωστή στελέχωση με ανθρώπους που γνωρίζουν την «αγορά-στόχο», παρατηρεί ο Τρύφων Κολιτσόπουλος, προσθέτοντας ότι η άμεση επαφή με τον πελάτη στην χώρα όπου δραστηριοποιείται δημιουργεί συνθήκες εμπιστοσύνης, τις οποίες χρειάζεται επειγόντως η ελληνική βιομηχανία τροφίμων, κυρίως αυτή την περίοδο.

Ειδικά οι Γερμανοί αγοραστές των αλυσίδων σουπερμάρκετ “αντιμετωπίζουν θετικότερα ένα εξειδικευμένο στέλεχος ελληνικής επιχείρησης που δραστηριοποιείται μόνιμα στη Γερμανία και προωθεί επί τόπου τα ελληνικά προϊόντα”, καταλήγει ο Έλληνας οικονομολόγος.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook