listen live
ακούτε τώρα: 12:00 -14:00

Ανατροπή & Πέναλτι - (Nίκος Μαρκάκης)

listen live
ακούτε τώρα: 12:00 -14:00

Ανατροπή & Πέναλτι - (Nίκος Μαρκάκης)

ακολουθεί: 14:00-16:00

Athletic Music (Athletic Radio 104,2)

e-radio logo

Πως ξεκίνησε η τρέλα με τα ροζ φλαμίνγκο;

Πως ξεκίνησε η τρέλα με τα ροζ φλαμίνγκο; Η μανία με τα ροζ φλαμίνγκο δεν είναι ελληνική, έχει καταγωγή αμερικανική και έχει εξελιχθεί σε κάτι σαν παγκόσμια φρενίτιδα…

Πως ξεκίνησε η τρέλα με τα ροζ φλαμίνγκο; Η μανία με τα ροζ φλαμίνγκο δεν είναι ελληνική, έχει καταγωγή αμερικανική και έχει εξελιχθεί σε κάτι σαν παγκόσμια φρενίτιδα…

Δεν υπάρχει ελληνική παραλία ή πισίνα στην Ελλάδα που να μην έχει ένα από αυτά τα τεράστια φουσκωτά, ροζ φλαμίνγκος. Που οφείλεται όμως η δημοτικότητα τους;

Η μανία δεν είναι ελληνική, έχει καταγωγή αμερικανική και έχει εξελιχθεί σε κάτι σαν παγκόσμια φρενίτιδα.

Όλα οφείλονται σε μια εταιρεία με πισίνες και στους φουσκωτούς κύκνους που έκανε δώρο στους νέους ιδιοκτήτες. Συγκεκριμένα, το καλοκαίρι του 2015 η εν λόγω εταιρεία αποφάσισε να διακοσμεί κάθε μία πισίνα που παρέδιδε στους περήφανους ιδιοκτήτες με φουσκωτούς κύκνους. Έτσι, σιγά-σιγά κάθε σπίτι στο Χάμπτον που είχε πισίνα, είχε και έναν φουσκωτό κύκνο.

Σιγά-σιγά άρχισαν οι φωτογραφίες να κυκλοφορούν στα social media, αλλά ήταν το μαγικό ραβδάκι της Τέιλορ Σουίφτ που έκανε τους κύκνους να… απογειωθούν!

Η τραγουδίστρια απλά πόσταρε μία φωτογραφία της πάνω σε έναν φουσκωτό κύκνο στο Instagram. Αυτό ήταν: ακολούθησε πανζουρλισμός.

Από τότε, δεκάδες εταιρείες έβγαλαν φουσκωτά σε πολλά σχέδια… πίτσα, ντόνατ, ανανάδες κ.λπ.

Ωστόσο, ένα brand κατάφερε να ξεχωρίσει με το σχέδιό τουΔεν έφτιαξε κύκνο, έφτιαξε φλαμίνγκο. Και το έκανε μόδα όχι μόνο στα φουσκωτά παιχνίδια θαλάσσης αλλά και στα… πάντα: ρούχα, αξεσουάρ, αξεσουάρ σπιτιού, με μια κουβέντα παντού.

Αυτή η αυστραλιανή εταιρεία, ονόματι «Sunnylife», είναι και ο λόγος που οι μισές πισίνες στην Ελλάδα έχουν και ένα φουσκωτό φλαμίνγκο να επιπλέει.

Έχοντας δεκάδες σχέδια… αλλά πρωταγωνιστή το ροζ φλαμίνγκοη Sunnylife κατάφερε γρήγορα να γίνει γνωστή σε όλο τον πλανήτη, προωθώντας τα φουσκωτά της μέσω της Amazon και συνάπτοντας συνεργασίες με γνωστά brand, όπως η J. Crew.

Με τους νέους της Αμερικής να αγοράζουν κι από ένα για το Νο 1 φεστιβάλ του Λος Άντζελες, το Coachella, και τις διάσημες να βγάζουν τη μία φωτογραφία μετά την άλλη, η Sunnylife άρχισε να ξεπουλάει τα φουσκωτά της, παρά την τσουχτερή τιμή τους (80 ευρώ το ένα φουσκωτό).

Εκτός αυτού, η μεγάλη κινητικότητα του brand στο Instagram, το οποίο ανέβαζε συνεχώς φωτογραφίες με ωραία κορίτσια πάνω στα φλαμίνγκος στην πισίνα, το βοήθησε να κερδίσει αμέσως χιλιάδες ακολούθους. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις πωλήσεις του.