Το πιο γρήγορο μοντέλο παραγωγής!!!

Με 447,19km/h το Koenigsegg Agera RS κατέκτησε τον τίτλο του πιο γρήγορου αυτοκινήτου παραγωγής στον κόσμο…

Με 447,19km/h το Koenigsegg Agera RS κατέκτησε τον τίτλο του πιο γρήγορου αυτοκινήτου παραγωγής στον κόσμο…

Από ότι φαίνεται ανοίγει ένας νέος κύκλος ανταγωνισμού σε σχέση με τον επίζηλο τίτλο του πιο γρήγορου αυτοκινήτου παραγωγής στον κόσμο.

Έτσι ενώ η Bugatti άφηνε με βίντεο της υποσχέσεις πως η Chiron μπορεί να πιάσει πάνω κάτω τα 440 χλμ./ ώρακαι η αμερικάνικη Hennessey ανέφερε την πρόθεσή της το καινούργιο της Venom F5 να είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που θα σπάσει το φράγμα των 300 μιλίων την ώρα (484 χλμ./ ώρα) ήρθαν οι Σουηδοί της Koenigsegg να βάλουν τα πράγματα στη θέση τους.

Έτσι λοιπόν, όπως ανακοίνωσαν αρχικά στο Twitter και στη συνέχεια στο Facebook ένα Koenigsegg Agera RS έφτασε σε έναν αυτοκινητόδρομο της Νεβάδα που έχει ευθεία μήκους 11 μιλίων μέσο όρο ταχύτητας και προς τις δύο κατευθύνσεις -απαραίτητη προϋπόθεση για να θεωρηθεί νόμιμο το ρεκόρ- 447,19 χλμ./ ώρα.

Πίσω από το τιμόνι του ήταν ο εργοστασιακός οδηγός της φίρμας Niklas Liljaενώ η ταχύτητα αυτή είναι νέο παγκόσμιο ρεκόρκαθώς ξεπερνά το προηγούμενο επίσημο της Bugatti Veyron κατά 22,3 χλμ./ ώρα και το ανεπίσημου του Hennessey Venom GT -είχε επιτευχθεί μόνο προς τη μια κατεύθυνση- κατά 14,0.

Πριν από περίπου 1 μήνα το Agera RS είχε πετύχει νέο ρεκόρ και στο 0-400, παίρνοντάς το από τη Bugatti Chironπου το είχε πετύχει λίγες μέρες πιο νωρίς με τον Pablo Montoya στο τιμόνι της. Οδηγός του Koenigsegg ήταν και πάλι ο Niklas Lilja.

Το RS είναι μια ειδική έκδοση του Agera, που διαθέτει ένα πλήρες αεροδυναμικό πακέτοχάρη στο οποίο το κάθετο (αεροδυναμικό) φορτίο φτάνει μέχρι και τα 450 κιλά στα 250 χλμ./ ώρα.

Προαιρετικά μπορεί να εξοπλιστεί και με εισαγωγές στο καπό, εμπρός «venturi-flaps» και ενεργά, ρυθμιζόμενα σε ύψος, αμορτισέρ. Ο V8 του των 5.000 κυβικών είναι αναβαθμισμένος με μεγαλύτερο όριο περιστροφής και αποδίδει 1.160 ίππους.

Το Agera RS προορίζεται καταρχήν για χρήση σε πίστα, μπορεί όμως να πάρει έγκριση τύπου και για δημόσιους δρόμους, ενώ δεν θα κατασκευαστούν περισσότερα από 25.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook