listen live
ακούτε τώρα: 00:00 - 08:00

Athletic Music - (Athletic Radio 104,2)

listen live
ακούτε τώρα: 00:00 - 08:00

Athletic Music - (Athletic Radio 104,2)

ακολουθεί: 08:00-10:00

Σύνδεση με Real Fm (Νίκος Στραβελάκης)

e-radio logo

Με ποια κριτήρια αγοράζουμε «tablets»;

Έρευνα της GfK Hellas δείχνει τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουμε το tablet που θα αγοράσουμε…

Έρευνα της GfK Hellas δείχνει τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουμε το tablet που θα αγοράσουμε…

Σημαντικό παράγοντα στην τελική απόφαση των καταναλωτών για αγορά ηλεκτρονικών ταμπλετών (tablets) αποτελούν οι πωλητές εντός του καταστήματος, με κύριο κριτήριο αγοράς τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος.

Το παραπάνω συμπέρασμα προκύπτει, μεταξύ άλλων, από την έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία GfK Hellas στις αρχές του έτους.

Σύμφωνα με την GfK, ένας στους τρεις επισκέπτεται την ιστοσελίδα των καταστημάτων, για να ενημερωθεί για τα προϊόντα πριν την τελική απόφαση, ενώ οι πωλητές στα καταστήματα εξακολουθούν να επηρεάζουν σημαντικά την απόφαση του καταναλωτή.

Το μέγεθος της οθόνης, το λειτουργικό, η τιμή και η ποιότητα της οθόνης είναι τα τέσσερα συστατικά που αποτελούν τους βασικούς παράγοντες/κριτήρια επιλογής.

Όσον αφορά στη χρήση των tablets, οι άντρες είναι οι πλέον δραστήριοι στην κατηγορία έναντι του γυναικείου πληθυσμού, με το 65% αυτών να κάνει χρήση του tablet σε καθημερινή βάση.

Παράλληλα, σημειώνεται ότι η χρήση τους περιορίζεται συνήθως στο σπίτι, όπως δηλώνουν οκτώ στους δέκα καταναλωτές, χωρίς να το μοιράζονται με φίλους/συγγενείς εκτός σπιτιού.

Σύμφωνα με την GfK, μόνο τέσσερις στους δέκα από τους πρόσφατους αγοραστές δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από το προϊόν που επέλεξαν, με αντίστοιχο ποσοστό να είναι εκείνοι που το προϊόν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους.

Βασικά μειονεκτήματα αποτελούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Αντίστοιχα, μόνο το 37% των ερωτώμενων θα συνιστούσαν το tablet που αγόρασαν, με απόλυτη βεβαιότητα.

Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ