listen live
ακούτε τώρα:

listen live
ακούτε τώρα:

ακολουθεί:

e-radio logo

Free McLaren

Λύθηκε επιτέλους η McLaren, όντας η πιο γρήγορη ομάδα της πίστας στα ελεύθερα δοκιμαστικά.

Μεγάλη έκπληξη η ομάδα της Mercedes που πλασαρίστηκε στις πρώτες θέσεις, συνεχίζει να απογοητεύει η Ferrari.

Το σύστημα στην αεροτομή F-duct φαίνεται να αποτελεί μέχρι στιγμής το κλειδί της επιτυχίας στην πίστα της Σανγκάι. H McLaren που είναι πρωτοπόρος αυτής της καινοτομίας κατέφερε και στα δύο δοκιμαστικά να πραγματοποιήσει, αρχικά το 1-2 με τους Μπάτον και Χάμιλτον, ενώ στο δεύτερο μέρος πήρε την 1η θέση με τον Χάμιλτον και την 3η με τον Μπάτον. Η Mercedes, «τρίβει τα χέρια της” μιας και οι αλλαγές που έχει κάνει στο W01… πιάνουν τόπο. Η νεοσύστατη ομάδα, είδε τον Ρόσμπεργκ να κάνει την «σφήνα” ανάμεσα στα «βρετανικά βέλη”, ενώ ο Σουμάχερ πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση, χάνοντας για ακόμα μια φορά την εσωτερική «μάχη” από το νεαρό teammate του. Η Red Bull, που δεν πρόλαβε να ακολουθήσει τις αλλαγές σημείωσε τον 5ο καλύτερο χρόνο με τον Φέτελ και τον 6ο με τον Γουέμπερ. Γεγονός, που θα την κάνει να παρουσιαστεί στο Grand Prix της Ισπανίας στις 9 Μαϊου με το σύστημα F-duct. Ferrari σε κρίση Η Ferrari του Αλόνσο δεν έχει ξεπεράσει ακόμα τα μηχανικά της προβλήματα. Ο Ισπανός είδε τον κινητήρα του μονοθέσιού του να σπάει στον 6ο γύρο, με τους μηχανικούς της ομάδας να χάνουν το «στοίχημα” που είχαν βάλει μιας και υποστήριζαν ότι ο κινητήρας από τις κατατακτήριες του Μπαχρέιν δεν έχει κανένα πρόβλημα. Έτσι, ο Αλόνσο συνέχισε με τον κινητήρα που είχε χρησιμοποιήσει και στην πίστα του Σακχίρ, αλλά περιορίστηκε στη φτωχή 10η θέση. Ο Φελίπε Μάσα ακολούθησε τον ομόσταυλό του στην 11η θέση. Στις ευχάριστες εκπλήξεις τις ημέρας ανήκει η 8η θέση του νεαρού πιλότου της Toro Rosso, Χαιμέ Αλγκουερσουάρι, που πέρασε στην 8η θέση. Ανάλογη δεν ήταν και η πορεία για τον άλλο πιλότο της ομάδας, Σεμπαστιάν Μπουεμί, που δεν κατάφερε να πάρει χρόνο, αφού έσπασε η μπροστινή ανάρτηση του μονοθέσιού του. Όσο για τις νεοσειρχόμενες ομάδες, χωρίς αμφιβολία η Lotus είναι αυτή που έχει κερδίσει τις εντυπώσεις με τα έργα της. Τρούλι και Κοβαλάινεν τερμάτισαν στην 18η και 19η θέση, έχοντας πίσω τους τις ομάδες Virgin και HRT. Αναλυτικά η κατάταξη της 2ης περιόδου: 1. Χάμιλτον, McLaren, 1:35.217 2. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:35.465 3. Μπάτον, McLaren, 1:35.593 4. Σουμάχερ, Mercedes, 1:35.602 5. Φέτελ, Red Bull, 1:35.791 6. Γουέμπερ, Red Bull, 1:35.995 7. Σούτιλ, Force India, 1:36.254 8. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, 1:36.377 9. Κούμπιτσα, Renault, 1:36.398 10. Αλόνσο, Ferrari, 1:36.604 11. Μάσα, Ferrari, 1:36.944 12. Πετρόφ, Renault, 1:36.986 13. Ντε Λα Ρόσα, BMW, 1:37.421 14. Κομπαγιάσι, BMW, 1:37.431 15. Μπαρικέλο, Williams, 1:37.657 16. Λιουίτζι, Force India, 1:37.804 17. Χούλκενμπεργκ, Williams, 1:37.867 18. Τρούλι, Lotus, 1:39.624 19. Κοβαλάινεν, Lotus, 1:39.947 20. Γκλοκ, Virgin, 1:40.233 21. Τσάντχοκ, HRT, 1:41.008 22. Ντι Γκράσι, Virgin, 1:41.107 23. Σένα, HRT, 1:41.345 24. Μπουεμί, Toro Rosso