listen live
ακούτε τώρα: 12:00 -14:00

Ανατροπή & Πέναλτι - (Nίκος Μαρκάκης)

listen live
ακούτε τώρα: 12:00 -14:00

Ανατροπή & Πέναλτι - (Nίκος Μαρκάκης)

ακολουθεί: 14:00-16:00

Derby (Μανώλης Θέμελης)

e-radio logo

Microlino ο διάδοχος της BMW Isetta

Microlino ο διάδοχος της BMW Isetta: Η BMW αναβιώνει ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της δεκαετίας του 50, την Isetta!!!

Microlino ο διάδοχος της BMW Isetta: Η BMW αναβιώνει ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της δεκαετίας του 50, την Isetta!!!

Η BMW Isetta ανήκει στα πιο εμβληματικά μοντέλα της δεκαετίας του 50 και ήταν περισσότερο μοτοσικλέτα παρά αυτοκίνητο. Όποιος ήθελε να μπει στο εσωτερικό της, έπρεπε να σκαρφαλώσει από μπροστά, ανοίγοντας τη μάσκα που λειτουργούσε σαν πόρτα με ενσωματωμένο το τιμόνι και το κόκπιτ.

Μετά από αρκετές δεκαετίες αποκτά πλέον το μοντέλο της βαυαρικής μάρκας έναν φυσικό διάδοχο, το Microlino.

Το νέο μοντέλο διατηρεί την εμπνευσμένη συνταγή της Isetta, ταυτόχρονα όμως προσαρμόζεται στη σύγχρονη εποχή, όσον αφορά στους κινητήρες και στα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.

Ετσι θα “φοράει” έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων αντί του μονοκύλινδρου βενζίνης με 12 και 13 άλογα, που διέθετε η Isetta.

Χάρη στο συγκεκριμένο ηλεκτρικό μοτέρ και σε ένα συνολικό βάρος μόλις 450 κιλών επιταχύνει το Microlino από στάση έως 50 χλμ./ώρα σε 5’’ και πιάνει τα 90 χλμ./ώρα τελική.

Οι συγκεκριμένες προδιαγραφές θα λέγαμε ότι είναι μάλλον υπερεπαρκείς για ένα τέτοιο μοντέλο πόλης, που εφοδιάζεται με δύο τύπους μπαταριών εμφανίζοντας -ανάλογα με την έκδοση- 125 ή 215 χιλιόμετρα αυτονομία.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η πλήρης φόρτιση των μπαταριών από απλή οικιακή πρίζα πραγματοποιείται σε τέσσερις ώρες και με ταχυφορτιστή μέσα σε εξήντα λεπτά. Καθόλου άσχημα…

Με ενιαίο κάθισμα και… εξωπραγματικό πορτμπαγκάζ!!!

Το κόκπιτ του μήκους 2,4 μ. μοντέλου είναι απέριττο, στο σαλόνι του βολεύονται δύο επιβάτες σε ένα ενιαίο κάθισμαη ηλιοροφή προβλέπεται στάνταρ και ο χώρος αποσκευών εντυπωσιάζει με έναν όγκο 300 λίτρων, που άνετα μπορεί να χαρακτηριστεί και ως εξωπραγματικός με βάση πάντα τις “micro” εξωτερικές διαστάσεις του μοντέλου.

Το Microlino θα χει και… πατίνι!!!

Μάλιστα στον προαιρετικό εξοπλισμό του διθέσιου αυτοκινήτου περιλαμβάνεται και ένα πατίνι για μετακινήσεις στην καρδιά των πόλεων, σε πεζόδρομους, κλπ. Kερασάκι στην τούρτα αποτελεί η δυνατότητά του να παρκάρει κάθετα στον δρόμο χωρίς να εμποδίζει, χάρη στις μινιμαλιστικές του εξωτερικές διαστάσεις.

Microlino ο διάδοχος της BMW Isetta

Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται από το καλοκαίρι στη βόρεια Ιταλία και θα κοστίζει γύρω στις 12.000 ευρώ, ενώ μπορεί να παραγγελθεί ήδη στην ηλεκτρονική διεύθυνση.