Θα καταρρεύσει η πετρελαιοκίνηση;

Μόλις το 9% των πωλήσεων νέων ΙΧ θα είναι diesel στην ΕΕ μέχρι το 2030…

Μόλις το 9% των πωλήσεων νέων ΙΧ θα είναι diesel στην ΕΕ μέχρι το 2030…

Οι κινητήρες diesel θα αντιπροσωπεύουν μόλις το 9% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη μέχρι το 2030, από 50% που ανέρχονται σήμερα, σύμφωνα με μελέτη της AlixPartners εξαιτίας των αυστηρότερων κανόνων που θα επιβληθούν στις εκπομπές ρύπων με αποτέλεσμα οι αυτοκινητοβιομηχανίες να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση.

Η συγκεκριμένη μετατόπιση θα προκαλέσει ριζική αναμόρφωση στην παραγωγή αυτοκινήτων καθώς τα οχήματα με πετρελαιοκινητήρες θα καταβάλουν υψηλότερους φόρους στη χρήση.

Σύμφωνα με την έρευνα της AlixPartners μέχρι το 2022 ο αριθμός παραγωγής βενζινοκίνητων αλλά και πετρελαιοκίνητων μοντέλων θα περιοριστεί σε ποσοστό 55% από 62% ενώ αντίθετα αύξηση 40% θα καταγράψει η παραγωγή ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

Θα καταρρεύσει η πετρελαιοκίνηση;

Η εταιρεία συμβούλων αναμένει αυστηρότερες προδιαγραφές της ΕΕ όσον αφορά στις εκπομπές ρύπων οι οποίες θα εκτοξεύσουν σταδιακά το κόστος παραγωγής των πετρελαιοκινητήρων ώστε να ανταποκριθούν στους νέους κανόνες.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Την ίδια στιγμή τα ηλεκτρικά οχήματα αλλά και τα plug-in υβριδικά μοντέλα θα κερδίσουν σε ανταγωνιστικότητα διότι το κόστος των μπαταριών θα μειωθεί ενώ αντίθετα θα αυξηθούν οι επιδόσεις τους, δηλαδή η αυτονομία τους.

πετρελαιοκίνητα vs βενζινοκίνητα, and the winner is… τα υβριδικά!!!

Σήμερα, οι πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα μοντέλα αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία στις ευρωπαϊκές πωλήσεις νέων αυτοκινήτων.

Seat-Altea-XL-Electric-Ecomotive-Plug-In
Αυτό αναμένεται να αλλάξει δραματικά το 2030 και σύμφωνα με την έρευνα τα ποσοστά θα ανέλθουν σε 28% για τα υβριδικά μοντέλασε 25% για βενζινοκίνητασε 20% σε ηλεκτρικά οχήματασε 18% βενζινοκίνητα plug-in μοντέλα και μόλις 9% σε πετρελαιοκίνητα.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook