listen live
ακούτε τώρα:

listen live
ακούτε τώρα:

ακολουθεί:

e-radio logo

Ευθύνονται τα smartphones για τα δυστυχήματα στους δρόμους;

Ευθύνονται τα smartphones για τα δυστυχήματα στους δρόμους, όχι περισσότερο από το αλκοόλ, την υπερβολική ταχύτητα και την μη χρήση ζώνης ασφαλείας, τι δείχνει νέα έρευνα;

Ευθύνονται τα smartphones για τα δυστυχήματα στους δρόμους, όχι περισσότερο από το αλκοόλ, την υπερβολική ταχύτητα και την μη χρήση ζώνης ασφαλείας, τι δείχνει νέα έρευνα;

Μέσα στο 201637.461 άνθρωποι σκοτώθηκαν από αυτοκινητιστικό δυστύχημα στους δρόμους των ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 5.6% από την περασμένη χρονιά.

Ωστόσο, η αύξηση ήταν μικρότερη από την αντίστοιχη 8.4%, που ήταν το 2015.

Οι αριθμοί που έδωσε η Εθνική Υπηρεσία Κυκλοφορίας και Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ, μπορεί να είναι μικρότεροι, αλλά άκρως ανησυχητικοί.

Τι φταίει όμως για τον τεράστιο αριθμό ανθρώπων που χάνουν τη ζωή τους στους δρόμους; Φταίει το smartphone για το οποίο έχει γίνει πολύς λόγος όλα αυτά τα χρόνια, και όχι άδικα;

Ωστόσο, περιστατικά που προκλήθηκαν από το texting κατά τη διάρκεια της οδήγησης ή από in-car τεχνολογία(στοιχεία που συμβάλλουν στο να αποσπαστεί η προσοχή του οδηγού), μειώθηκαν κατά 2.2% το 2016 σε σύγκριση με το 2015.

Συνολικά, λιγότερο από το 1.4% των μοιραίων ατυχημάτων οφείλεται στο κινητό τηλέφωνο. Τα ατυχήματα λόγω υπνηλίας μειώθηκαν επίσης. Άρα τι φταίει;

Οι σημαντικότερες αιτίες είναι το αλκοόλ (αύξηση 1.7%)η ταχύτητα (+4%) και η μη χρήση ζώνης ασφαλείας (+4.9%)Οι περισσότεροι θάνατοι σημειώθηκαν σε επιβατικά αυτοκίνητα SUVs, vans κλπ.

Αύξηση σημειώθηκε και στους θανάτους ατόμων που μοιράζονται τους δρόμους με τα αυτοκίνητα – πεζοί, ποδηλάτες, μοτοσικλετιστές. Ο αριθμός των πεζών έσπασε ρεκόρ από το 1990, το 2016, 492 πεζοί έχασαν τη ζωή τους από αυτοκίνητο (+9%), οι ποδηλάτες σημείωσαν επίσης ιστορικό υψηλό με 840 θανάτους.

Όπως είπαμε, ο αριθμός των 37.461 ανθρώπων σε έναν χρόνο είναι τεράστιος από μόνος τουόμως τα αυτοκίνητα είναι ασφαλέστερα σήμερα σε σύγκριση με όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Συγκριτικά με 10 χρόνια πριν, ο αριθμός θανάτων στους δρόμους είναι μικρότερος, και η μείωση είναι ακόμη πιο σημαντική αν γίνει σύγκριση με πολλά χρόνια πριν.

Ωστόσο, δεν αρκεί από μόνο του το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή.

Οι θάνατοι πεζών και ποδηλατών, είναι σε ανησυχητικό σημείο και πρέπει να γίνουν πολλά ακόμη για να εξαλειφθούν τα ατυχήματα.

Με πληροφορίες από Bloomberg