Αποκάλυψη Opel Astra GTC

Δυο μήνες περίπου πριν την επίσημη πρεμιέρα η Opel μας παρουσιάζει τα πρώτα στοιχεία για το Astra GTC…

Πιο συγκεκριμένα, δύο και κάτι, περίπου μήνες πριν από τον Σεπτέμβριο και την 64η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη, η Opel μας παρουσιάζει τα πρώτα στοιχεία και τις επίσημες φωτογραφίες για το νέο Opel Astra GTC.
Το νέο μέλος της οικογένειας του Astra, το GTC θα κάνει την επίσημη εμφάνιση του στο κοινό στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη και λίγο αργότερα θα κάνει την εμφάνιση του και στις αγορές της Ευρώπης, ενώ με τα λογότυπα της Vauxhall και Buick θα λανσαριστεί και στις αγορές της Αγγλίας και ΗΠΑ, αντίστοιχα.
Το είδαμε για πρώτη φορά ως concept μοντέλο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι πέρυσι και σίγουρα μας έκανε εντύπωση για την εξαιρετικά αθλητική εμφάνιση του σε σχέση με το 5θύρο Astra, στοιχείο για το οποίο βέβαια ευθύνεται σε ένα μεγάλο βαθμό και η χαμηλής σχεδίασης οροφή. Σύμφωνα με την Opel τα μόνα στοιχεία που έχουν διατηρηθεί ίδια με τις πεντάθυρες εκδόσεις του Astra, είναι οι χειρολαβές στις θύρες και η κεραία οροφής, την ίδια στιγμή που στο GTC υπάρχει αλλαγή ακόμα και στο μεταξόνιο και τα μετατρόχια.
Αναλυτικότερα, σε σύγκριση με την πεντάθυρη έκδοση, το GTC είναι χαμηλότερο κατά 15mm, με το μεταξόνιο να έχει αυξηθεί κατά 10mm, από 2,685mm σε 2,695mm, την ίδια στιγμή που και τα μετατρόχια έχουν επίσης αυξηθεί. Συγκεκριμένα, το εμπρός μετατρόχιο έχει διάσταση 1,584mm με αύξηση 40mm, ενώ και το πίσω μετατρόχιο έχει διάσταση 1,588mm, με την αύξηση να είναι 30mm.
Η Opel με το Astra GTC κάνει λόγο για ένα αυτοκίνητο οδηγοκεντρικό, το οποίο προσφέρει απόλαυση κατά την οδήγηση, χωρίς ωστόσο να χάνει σε θέματα άνεσης. Στις αλλαγές που εξυπηρετούν αυτούς τους σκοπούς συμπεριλαμβάνονται αλλαγές σε σασί και συμπληρώνονται από το σύστημα ανάρτησης για το οποίο έχει υιοθετηθεί το HiperStrut (High Performance Strut) setup, που χρησιμοποιείται και στο Insignia OPC 325 ίππων, σε αντίθεση με την βασική McPherson ανάρτηση. Όσο για το πίσω μέρος, το GTC συνεχίζει να χρησιμοποιεί άξονες συνδέσμων Watt, ενώ προσφέρει και την επιλογή Flexride με τρεις ρυθμίσεις (Standard-Tour-Sport).
Ας δούμε όμως και τις επιλογές στα κινητήρια σύνολα.  Σε αυτόν τον τομέα η Opel μας δίνει αρχικά 4 επιλογές κινητήριων συνόλων, ενώ με την πρεμιέρα του μοντέλου στην Φρανκφούρτη θα ακολουθήσουν ακόμα περισσότερες επιλογές κινητήρων μεταξύ των οποίων θα συμπεριλαμβάνονται οι πιο σπορ εκδόσεις, ενώ οι εκδόσεις OPC θα ακολουθήσουν αργότερα μέσα στο 2012.
Για την ώρα, το μοτέρ diesel θα είναι τεχνολογίας CDTI common-rail χωρητικότητας 2 λίτρων με υπέρ-τροφοδότηση και την απόδοση του να αγγίζει τους 165 ίππους και την μέγιστη τιμή της ροπής να αγγίζει τα 380Nm σε κατάσταση overboost. Αυτό θα συνοδεύεται και από ένα σύστημα μετάδοσης με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα start&stop. Όσο για τις επιδόσεις του πετρελαιοκίνητου GTC, είναι αρκετά ικανοποιητικές και σε συνδυασμό με χαμηλή κατάναλωση και εκπομπές ρύπων. 0-100 σε χρόνο 8,9 δευτερολέπτων και τελική στα 210km/h, την ίδια στιγμή που η μέση κατανάλωση σε μικτό κύκλο κυμαίνεται στα 4,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων CO2 στα 129 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Στους κινητήρες βενζίνης με τους οποίους αρχικά θα λανσαριστεί το νέο Opel Astra GTC, ο πιο ισχυρός θα είναι ο 1600άρης με υπέρ-τροφοδότηση και απόδοση 180 ίππων τα οποία θα περνάνε στον δρόμο μέσω ενός 6 τάχυτου μηχανικού κιβωτίου χαρίζοντας στο GTC τελική ταχύτητα κοντά στα 220km/h. Η δεύτερη επιλογή στους βενζινοκινητήρες είναι το χωρητικότητας 1.4λίτρων τετρακύλινδρο μοτέρ με υπέρ-τροφοδότηση και δύο εκδόσεις σε απόδοση 120 ίππων και 140 ίππων, αντίστοιχα.
Αν ζείτε στην Μεγάλη Βρετανία μπορείτε από τώρα να παραγγείλετε το δικό σας Astra GTC, του οποίου οι τιμές στο Ηνωμένο Βασίλειο θα ξεκινούν από τις 18.495 λίρες για την έκδοση 1,4 Turbo με τους 120 ίππους.
Φωτογραφίες μπορείτε να δείτε πατώντας στον σύνδεσμο.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook