Τα 6 πιο «πιασάρικα» ονόματα σε αυτοκίνητο…

Ψάξαμε και βρήκαμε τα 6 αυτοκίνητα με τα πιο «πιασάρικα» ονόματα…

Πολλά είναι τα κριτήρια με τα οποία μπορεί κάποιος να επιλέξει το μελλοντικό του αυτοκίνητο, με πολλά από αυτά να είναι αντικειμενικά, όπως οι επιδόσεις, η ασφάλεια και η αξιοπιστία και αρκετά να είναι υποκειμενικά, όπως για παράδειγμα η σχεδίαση, αλλά και το όνομα του…

Ένα έξυπνο και πιασάρικο όνομα δίνει σίγουρα ένα παραπάνω ατού στο υποψήφιο προς αγορά μοντέλο αυτοκινήτου…

viperΨάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκαμε τα 6 αυτοκίνητα με τα πιο έξυπνα και πιασάρικα ονόματα με βάση φυσικά τις δικές μας προτιμήσεις και γούστα. Είπαμε πως κριτήρια όπως η σχεδίαση, το χρώμα αλλά και το όνομα είναι και λίγο υποκειμενικά, οπότε μπορείτε να διαφωνήσετε ελεύθερα και μάλιστα να μας παραθέσετε τις δικές σας προτιμήσεις με σχόλιο στο παρών άρθρο. Φυσικά, θα χαρούμε να διαφωνήσετε μαζί μας,  μήπως και ανακαλύψουμε κάποιο όνομα που μας ξέφυγε… Λοιπόν, αρχικά να μοιραστούμε τις 6 δικές μας επιλογές και μετά μπορείτε να διαφωνήσετε ελεύθερα..

1. Μα δεν θα μπορούσε στην πρώτη θέση να μην βρίσκεται το όνομα Viper, θα ήταν ιεροσυλία και συνάμα θα αποτελούσε έλλειψη σεβασμού προς το δικό μας όνομα, theViper…

Οπότε, το περισσότερο «πιασάρικο» όνομα για εμάς και χωρίς καμία παρεξήγηση είναι αυτό του Dodge Viper και δεν σηκώνουμε συζήτηση σ’ αυτό, τέλος…

2. Δεν φεύγουμε από Αμερική όμως ακόμα μιας και εκεί θα συναντήσουμε ένα ακόμα αυτοκίνητο εξίσου δυνατό με το Viper, με εντυπωσιακό design, αλλά και εξίσου «πιασάρικο» όνομα, την Corvette από την Chevrolet.

Με την πρώτη γενιά να μπαίνει στους δρόμους κάπου στις αρχές της δεκαετίας του ’50 και συγκεκριμένα με την Corvette C1 το 1953, μέχρι και σήμερα το όνομα της αποτελεί διαχρονική αξία τόσο στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, όσο και στον υπόλοιπο κόσμο.

Αδιαμφισβήτητα εντυπωσιακή σχεδίαση, δυνατές επιδόσεις, τραβάει τα μάτια, αλλά και τα… αυτιά στο άκουσμα αυτού του ονόματος. Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι και η Chevrolet Camaro αποτελεί εξίσου «πιασάρικο» όνομα, με επίσης βαριά κληρονομιά και ειδικό βάρος από την δεκαετία των «sixties«.

Διαφορετικό design, εξίσου ωραίο αλλά σίγουρα πιο στιβαρό, πιο «muscle» σου ξυπνά αισθήματα «brutal» και αποτελεί ικανό σύμμαχο για να αντιμετωπίσεις τους κακούς της μεγάλης και μικρής οθόνης. Φαντάζομαι πως σίγουρα πέρα από την Megan Fox, στην έκδοση των Transformers για το σινεμά να έπεσε το μάτι σας και στην Chevrolet Camaro SS… Δύσκολη απόφαση λοιπόν για το δεύτερο από τα δέκα πιο πιασάρικα ονόματα, Corvette ή Camaro, εσείς τι λέτε;

3. Μιας και πιάσαμε τα αμερικάνικα να μην αναφέρουμε και την Ford Mustang;

Αναμφισβήτητα Corvette και Mustang είναι οι δύο κατεξοχήν εκπρόσωποι των ΗΠΑ στο είδος των σπορ αυτοκινήτων.

Βέβαια, η Mustang έχει ένα ακόμα χαρακτηριστικό, ότι ήταν το πρώτο προσιτό σπορ αυτοκίνητο στις ΗΠΑ και μάλιστα δημιούργησε ουσιαστικά μια νέα κατηγορία, αυτή των «pony cars» δηλαδή με μακρύ καπό εμπρός και κοντό πίσω μέρος.

53 χρόνια έχουν περάσει από τότε που βγήκε για πρώτη φορά στους δρόμους της απέναντι όχθης του Ατλαντικού, όμως κάθε νέα γενιά της εξακολουθεί να προκαλεί τα ίδια ρίγη συγκίνησης σε όσους βέβαια αρέσκονται στα δυνατά «muscle cars»… Το 1964 σχηματίζονταν ουρές για την απόκτηση της, μανία βέβαια που συνεχίστηκε και τα υπόλοιπα χρόνια, μιας και έγινε σταρ του σινεμά και δεν αναφερόμαστε μόνο στην Eleanor.

Λογικό λοιπόν το εν λόγο αυτοκίνητο να βρίσκεται στο Hall of Fame της παγκόσμιας αυτοκίνησης, οπότε φυσιολογικά αποτελεί και «πιασάρικο» όνομα. Εμείς το προτιμούμε πάντως επειδή διαθέτει και αλογάκι, το οποίο αρχικά και πριν βγει η πρώτη Mustang στην παραγωγή ήταν όρθιο, αλλά στην συνέχεια λόγω Enzo Ferrari το αλογάκι οριζοντιώθηκε.

Μιας και κάναμε λόγο και για τα αλογάκια, να σας πούμε ότι και το Mustang είναι το όνομα μιας άγριας ράτσας αλόγων που μεταφέρθηκαν από τους Ισπανούς στην Αμερική.

Και τώρα βέβαια τίθεται και το ερώτημα να προτιμήσουμε την Mustang στις «απλές» εκδόσεις της ή μήπως να προτιμήσουμε τις ακόμα πιο άγριες εκδόσεις της, ξέρετε αυτές που το άλογο έγινε Cobra, υπάρχει άραγε κάποιος που θα μπορούσε να αντισταθεί στην Shelby 500GT ή σε μια Boss 302

4. Αρκετά με τα αμερικάνικα όμως, να μην πιάσουμε λίγο και τα ιταλικά; Βρισκόμαστε στο νούμερο 4, το οποίο και θα πολλαπλασιάσουμε με το 10 και στο αποτέλεσμα θα προσθέσουμε το F, το αποτέλεσμα αποτελεί το όνομα ενός cult supercar που πέρασε από τα όνειρα μας αρκετές φορές όταν είμαστε μικροί.

Η Ferrari F40 σίγουρα αποτελεί ένα από τα «πιασάρικα» ονόματα, ενώ ασφαλώς αποτελεί και ένα αυτοκίνητο σύμβολο που καθιερώθηκε από την πρώτη στιγμή στις καρδιές των απανταχού οπαδών της παγκόσμιας αυτοκίνησης. Η F40, γνωστή και ως «forty» λανσαρίστηκε το καλοκαίρι του 1987, ένα χρόνο πριν τον θάνατο του Enzo Ferrari, για τον εορτασμό των 40 χρόνων της Scuderia.

Η F40 εντυπωσιάζει με την απλότητα και τις λιτές αλλά πολύ «κακές» γραμμές της, ενώ η τεράστια πίσω αεροτομή αποτελεί σήμα κατατεθέν για την Ιταλίδα «κυρία». Και όταν η κυρία «forty» μπαίνει στον δρόμο, τότε πραγματικά τρομάζει με τις επιδόσεις της. 0-100 σε μόλις 3,5sec και τελικές που αγγίζουν τα 330km/h. Η πηγή του κακού, ένας 3λίτρος κινητήρας με turbo και απόδοση 478 ίππων στις 7000σ.α.λ. Ο Θεός να συγχωρέσει τον Enzo, για το τελευταίο του αμάρτημα, την Ferrari F40 και εμείς να τον ευλογήσουμε…

5. Μιας και προσθέσαμε στην κουβέντα μας τα supercars με διαχρονική αξία και cult χαρακτήρα δεν θα γινόταν να πάρει απουσία η Porsche 911.

Για πρώτη φορά παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο του 1963 και αποτελούσε τον διάδοχο της Porsche 356, με το όνομα Porsche 901. Μετά από μερικούς μήνες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι το 1964 υπήρχε μια αντιπαράθεση με την γαλλική Peugeot η οποία είχε «κλειδώσει» τα ονόματα #0#, με αποτέλεσμα οι Γερμανοί να αναγκαστούν σε αλλαγή ονόματος για το supercar τους. Έτσι προέκυψε η 911, σίγουρα ένα αυτοκίνητο σταθμός για τον κόσμο της αυτοκίνησης και φυσικά ένα πολύ πιασάρικο όνομα για αυτοκίνητο. Να θυμίσουμε ότι η 911 φημίζεται επίσης για τον εξακύλινδρο boxer αερόψυκτο κινητήρα της, ο οποίος χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα.

6. Θα μείνουμε στην Γερμανία και θα επηρεαστούμε από το νούμερο 5, αναζητώντας την πηγή του κακού. Αλήθεια πόσοι από εσάς γνωρίζατε ότι η έμπνευση για την δημιουργία της Porsche 356 ήταν ο «σκαραβαίος» της VW;

Πράγματι, το πρώτο project που ανέλαβε στις αρχές της δεκαετία του ’30 η Porsche GmbH ήταν η σχεδίαση ενός αυτοκινήτου του λαού, project μάλιστα που χρηματοδοτούσαν οι Ναζί και ο Χίτλερ, τα ανταλλακτικά του οποίου λίγα χρόνια μετά χρησιμοποιήθηκαν από τον Ferdinand Porsche για την δημιουργία του Porcshe 356 Roadster.

Πίσω στο «αυτοκίνητο του λαού» όμως ή αλλιώς το Volkswagen, το οποίο αρχικά ήταν γνωστό ως «Kafer», όπου στα γερμανικά σήμαινε σκαραβαίος και έτσι ήρθε το γνωστό και φυσικά πιασάρικο όνομα «σκαραβαίος» ή και «σκαθάρι» εδώ στην Ελλάδα αλλά και το Beetle.

Σε αντίθεση με τον παλιό σκαραβαίο που ακολουθούσε το ρητό «όλα πίσω» το νέο σκαθάρι τα έχει όλα μπροστά, μιας και ο κινητήρας αλλά και η κίνηση βρίσκονται πλέον στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.

Βέβαια, ο ουσιαστικός αντικαταστάτης του θρυλικού σκαραβαίου δεν ήταν άλλο από το Golf, ένα εξίσου επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο από την αυτοκινητοβιομηχανία του Wolfsburg, με επίσης πιασάρικο όνομα.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook