listen live
ακούτε τώρα: 14:00-16:00

Athletic Music (Athletic Radio 104,2)

listen live
ακούτε τώρα: 14:00-16:00

Athletic Music (Athletic Radio 104,2)

ακολουθεί: 16:00-18:00

Σύνδεση με Real fm - (Γιώργος Γεωργίου)

e-radio logo

«Φιλόζωοι»

Παλιότερο άρθρο μου στο athleticradio.gr αναδημοσιεύτηκε από free press περιοδικό της πόλης και έφερε αντιδράσεις που δεν περίμενα.Αν και έτσι όπως έχουμε γίνει πια,όλα θα πρέπει να τα περιμένω. Γράφει ο Σπύρος Αλεξάκης στο blog του στο athleticradio.gr

Το άρθρο με λίγα λόγια έλεγε ότι πρέπει η δημοτική αρχή να καθαρίσει την πόλη από τα αδέσποτα.
Προσοχή: Όχι να καθαρίσει τα αδέσποτα αλλά την πόλη από αυτά.
Να τα μαζέψει δηλαδή σε έναν χώρο και από κει όποιος θέλει να υιοθετήσει ζώο για το σπίτι του,να πηγαίνει και να παίρνει όποιο θέλει.Όσα δεν βρουν ανάδοχο,προφανώς να μείνουν εκεί και να μη γυρίζουν στους δρόμους,να τρώνε από τα σκουπίδια,να κάνουν τις ανάγκες τους μπροστά από τα σπίτια μας,να επιτίθενται σε παιδιά και μηχανάκια και γενικά να ενοχλούν τον κόσμο.

Γιατί ενοχλούν.Σας το υπογράφω.
Όχι το 10% που είναι οι φανατικοί κυνόφιλοι αλλά το υπόλοιπο 90% που είναι οι άνθρωποι που μου στέλνουν μηνύματα στο ραδιόφωνο κάθε φορά που πιάνω το θέμα,κατατάσσοντας το στα 2-3 πιο «πιασάρικα» θέματα των εκπομπών του ΑΝΤί- .

Χώρα της αντικοινωνικής συμπεριφοράς 

Στην Ελλάδα υπάρχει μια παρεξήγηση.
Ο καθένας νομίζει ότι έχει το δικαίωμα να φέρεται αντικοινωνικά απαιτώντας την ανοχή του συμπολίτη του, με τη λογική ότι και όταν ο συμπολίτης του θα κάνει κάτι το αντικοινωνικό,δε θα πει κι εκείνος με τη σειρά του τίποτα.
Μία σου και μία μου,δηλαδή.
Εσύ οδηγείς μεθυσμένος;
Εγώ παρκάρω πάνω σε σημείο που κλείνω την κυκλοφορία.
Και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.
Δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα γιατί υπάρχουν και πολίτες που προσπαθούν να μην ενοχλούν με τη συμπεριφορά τους κανέναν.Αυτοί είναι πάντα οι αδικημένοι της όλης ιστορίας.
Και κάποια στιγμή αντιδρούν.

«Φιλόζωοι» στην πλάτη του άλλου

Στους φίλους που θίχτηκαν για το άρθρο που έγραφα ότι θα πρέπει κάποια στιγμή να μαζευτούν σε ένα κυνοκομείο όλα τα αδέσποτα της πόλης του Ηρακλείου,αντί να περιφέρονται και να ενοχλούν,θα μπορούσα να τους κάνω πάλι την ερώτηση που είχα στο άρθρο μου και μάλλον δεν τη διάβασαν:
Σε ποια πολιτισμένη χώρα υπάρχει το χάλι που υπάρχει στην Ελλάδα όσον αφορά στα αδέσποτα σκυλιά;
Πού;
Πείτε μου πού πήγατε και είδατε μια κατάσταση παρόμοια.
Να υπάρχουν γειτονιές που να μην  μπορείς να περάσεις από τα αδέσποτα.
Στα τροχαία ατυχήματα με δίκυκλα μετά τη μέθη η δεύτερη αιτία να είναι τα αδέσποτα σκυλιά.
Συνέχεια ακούω για παιδιά που κάνουν «ντελίβερι» και πέφτουν από το μηχανάκι λόγω επίθεσης αδέσποτου.
Ειδικά σε περιοχές όπως η Βιομηχανική του Ηρακλείου η κατάσταση είναι άθλια.
Με τα πόδια δεν μπορείς να περπατήσεις,ούτε με δίκυκλο να πας στη δουλειά σου.

Με ποιο δικαίωμα λοιπόν εσείς που είσαστε υπέρ αυτής της αθλιότητας με τα αδέσποτα στους δρόμους των πόλεων,μου στερείτε εμένα το δικαίωμα να κυκλοφορώ ελεύθερα στην πόλη μου;


[Το κορίτσι αγαπάει τα φίδια,να τ’αφήσουμε ελεύθερα λοιπόν στις πλατείες και τους δρόμους.Αν αγαπάει τα λιοντάρια,να τα αφήσουμε κι αυτά να κάνουν βόλτες έξω από τα σπίτια μας.Πλάσματα του Θεού είναι όλα εξάλλου.]


«Πρέπει να μάθουμε να ζούμε στις πόλεις μας με τα ζώα,δεν φτιάχτηκαν μόνο για εμάς τους ανθρώπους»
,μου γράφει μια αγανακτισμένη.
Λάθος καλή μου κυρία.
Οι πόλεις φτιάχτηκαν από τους ανθρώπους για τους ανθρώπους.
Η  Φύση είναι που ανήκει σε μας και στα ζώα.
Οι πόλεις δεν είναι Φύση.

Ο άνθρωπος εξημέρωσε τον σκύλο,για να τον βοηθήσει στο κυνήγι,στην βοσκή των ζώων,για να τον έχει φύλακα όταν ζούσε κοντά στη Φύση και ήταν κυνηγός.
Τώρα που ο άνθρωπος ζει σε πόλεις,παίρνει έτοιμη την τροφή του και έχει άλλους τρόπους φύλαξης των σπιτιών του,τι να τον κάνει τον σκύλο;
Τον θέλει για παρέα,θα μου πείτε.
Δεκτό.

Όποιος θέλει λοιπόν σκυλάκι για παρέα να το πάρει να το έχει στον χώρο του.
Αυτό λέει και ο νόμος εξάλλου.
Όχι να φτιάχνει ανοιχτά κυνοτροφεία στους δρόμους της πόλης ,σε πλατείες ή σε άλλους κοινόχρηστους και δημόσιους χώρους.
Η πλατεία είναι και για μένα.Και ο δρόμος επίσης.

Οι αγέλες των αδέσποτων σκυλιών ενοχλούν.
Είτε  αρέσει σε κάποιους,είτε όχι.
Γιαυτό και δεν υπάρχουν πουθενά στον πολιτισμένο κόσμο,μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες σαν τη δική μας,που από Ευρώπη δεν έχει τίποτα άλλο εκτός από το νόμισμα,ενώ θα έπρεπε να μην έχει το νόμισμα και να έχει όλα τα υπόλοιπα.
Τα αδέσποτα σκυλιά ενοχλούν,όπως ενοχλούν τα αεροπλάνα στα σμήνη των πουλιών.
Γιαυτό και στα αεροδρόμια υπάρχουν μηχανήματα που διώχνουν τα πουλιά.
Γιατί είναι επικίνδυνη η παρουσία τους για την ασφάλεια των πτήσεων των αεροπλάνων

Δεν υπάρχει τίποτα το δημοκρατικό,ούτε το κοινωνικά αποδεκτό στο να επιβάλεις στο κοινωνικό σύνολο κάτι που αρέσει σε σένα,χωρίς να σε νοιάζει καν αν στο γείτονα ή το συμπολίτη σου δημιουργείς πρόβλημα.Για να ξεκαθαρίσουμε επιτέλους δηλαδή και ποιος είναι ο «φασίστας» και ποιος ο «δημοκράτης» σ’αυτή την ιστορία.

Ο Δήμος φταίει ή όχι;

Δέχτηκα και ένα τηλεφώνημα αυτές τις μέρες με αφορμή την αναδημοσίευση του άρθρου μου στο free press έντυπο του Άη Γιάννη,όπου ο συνομιλητής μου με διαβεβαίωσε ότι ο Δήμος δεν φταίει σε τίποτα για αυτή την τριτοκοσμική εικόνα και ότι είναι ο νόμος που δεν αφήνει τη δημοτική αρχή να μαζέψει τα αδέσποτα σε κάποιον χώρο εκτός πόλης.

Δεν έχω κάποιον λόγο να μην πιστέψω το συνομιλητή μου.
Θα ζητήσω συγγνώμη αν έθιξα τους ανθρώπους του Δήμου Ηρακλείου,όπως και τις αντίστοιχες αρχές όλων των ελληνικών πόλεων γιατί αυτή η άθλια εικόνα υπάρχει παντού σε όλες τις πόλεις μας.

Το μόνο που έχω να πω είναι ότι αν σαν κοινωνία δεν μπορούμε να λύσουμε το πρόβλημα των αδέσποτων,πώς περιμένουμε να βγούμε από την κρίση,που έτσι  όπως τα βλέπω πια τα πράγματα, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν είναι μόνο οικονομική.