listen live
ακούτε τώρα:

listen live
ακούτε τώρα:

ακολουθεί:

e-radio logo

Όχι στην κακοποίηση των ζώων

Όχι στην κακοποίηση των ζώων,εννοείται.Απλά για ποια ζώα μιλάμε και τι εννοούμε με την λέξη «κακοποίηση».Το κρεμασμένο γουρουνάκι στο κρεοπωλείο είναι κακοποιημένο;Πρέπει να συλληφθεί ο κρεοπώλης;Γράφει ο Σπύρος Αλεξάκης στο blog του στο athleticradio.gr

Όλο και μεγαλώνει το κίνημα.
Tων φιλόζωων,των animalists ή όπως αλλιώς θέλεις να λέγονται οι συμπολίτες,που πιστεύουν ότι ο κόσμος αυτός δεν ανήκει σε μας τους ανθρώπους μόνο αλλά και σε όλα τα ζωντανά πλάσματα.
Γι’αυτό και μεις δεν έχουμε το δικαίωμα να κακοποιούμε μια ζωή,οποιαδήποτε ζωή.

Κι εδώ αρχίζει το μπέρδεμα.
Δεν είναι ότι εγώ πιστεύω το αντίθετο.Αλήθεια λέω.
Δεν έχω σκοτώσει ποτέ μου ζωάκι.Πολύ περισσότερο δεν έχω βασανίσει.
Κι εγώ φιλόζωος είμαι απλά είμαι και μπερδεμένος.
Δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς πώς το εννοούν οι ακτιβιστές φιλόζωοι το όλο θέμα.
Το μόνο που έχω καταλάβει είναι ότι ο κάθε φιλόζωος,όπως και ο κάθε αριστερός έχει μια δική του εκδοχή για το τι είναι σωστό και τι  όχι.

Ας πούμε το να λέει: «δεν σκοτώνω ζώα» και μετά να τρωει τις γυρόπιτες με τις σάρκες των γουρουνιών,είναι λίγο σουρεάλ,δεν  είναι;
Να σουβλίζει το αρνάκι το Πάσχα;
Να τρώει τα σαντουιτσάκια του με το αλλαντικό;
Το ότι δεν τα σκότωσε ο ίδιος τα ζωάκια,δε σημαίνει ότι δεν πέθαναν για κεινον,για να τα φάει αυτός.
Αυτό είναι ζωοφιλία;
Δεν ξέρω,ρωτώ.

Ακόμη το αβγουλάκι της κοτούλας,που αν δεν της το έκλεβε,θα γινόταν ένα ωραίο κοτοπουλάκι,πώς μπόρεσε να το φάει;Ή να το γευτεί αλειμμένο πάνω στην τυρόπιτα,που έχει φυσικά τυρί,που το πήραν βιάζοντας την αγελαδίτσα ή την κατσικούλα.
Χωρίς εννοείται να την ρωτήσουν.
Και μετά να βλέπω τον ζωόφιλο να τα τρώει όλα αυτά.
Δεν είναι παράδοξο;
Είναι.

Και αυτά δεν είναι τίποτα.
Στο κάτω-κάτω αν  ο άνθρωπος πεινάει είναι λογικό να τα έφαγε.
Για τα δερμάτινα ρούχα τι έχει να πει;
Σκοτώθηκαν ζωάκια για να τους πάρουν το δέρμα.
Όπως και το μαλλί.Κούρεψαν ζώα για να τους το κλέψουν.
Για να κάνουν μπλούζες και να τις φοράμε όλοι μας.Είναι σωστό;Όχι φυσικά.
Tι πιστεύει ένας ακτιβιστής υπέρ των δικαιωμάτων των ζώων,θα ήθελα να ξέρω.

Τι πιστεύει επίσης για τα καλλυντικά και τα φάρμακα που τεστάρονται πάνω σε ζωάκια;
Για τα εκατομμύρια πιθήκων,ποντικιών και κουνελιών που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στα επιστημονικά εργαστήρια για να έχει ο ίδιος και όλοι μας ένα καλύτερο χαπάκι ή ένα κολλύριο για τα ματάκια μας και μια κρεμούλα νυκτός για το δερματάκι;
Ντροπή και όνειδος.
Κομμένα τα φάρμακα και τα καλλυντικά λοιπόν.
Όποιος αρρωστήσει,θα πάρει βότανα.Κι αν την βγάλει,την έβγαλε.
Όχι φιλόζωος και μετά να πηγαίνει στον γιατρό για να πάρει τα full extra φάρμακα,δεν είναι σωστό.
Είναι;


Τέλος θα πρέπει λίγο να προσδιοριστεί και σε μένα,μέχρι ποιο είδος ζωής είναι respectable
Μέχρι ποιον έμβιο οργανισμό πρέπει να φτάνει η προστασία μας;
Εντάξει τα σκυλάκια και τα γατάκια.
Εντάξει και τα πτηνά που έχουμε στο σπίτι μας και μας κελαηδάνε.
Από κει και πέρα;
Ο βόας που η Αμερικάνα του ρεπορτάζ είχε σπίτι της για κατοικίδιο και όταν της επιτέθηκε για να την σκοτώσει οι πυροσβέστες τον αποκεφάλισαν,είναι μια ζωή που πρέπει να προστατεύεται πάση θυσία ή όχι;

Η ακρίδα,η κατσαρίδα,το μυρμήγκι είναι ζωούλες που πρέπει να προστατεύουμε;
Και αν ναι,τότε δε θα πρέπει να σκοτώνουμε ούτε τις ενοχλητικές μύγες και τα σπαστικά κουνούπια;
Ή όχι;

Κι αν πάμε πιο κάτω στην πυραμίδα της ζωής,και ο ιός ή το βακτήριο είναι ζωντανοί οργανισμοί.
Πρέπει να πάρουμε το φάρμακο και να τους σκοτώσουμε έτσι και βλάψουν το σώμα μας;
Αλλά ξέχασα,τα φάρμακα τα έχουμε κόψει γιατί γίνονται με πειράματα πάνω σε ζώα.