listen live
ακούτε τώρα: 20:00-22:00

Θύρα 8 - (Μανώλης Σαρρής)

listen live
ακούτε τώρα: 20:00-22:00

Θύρα 8 - (Μανώλης Σαρρής)

ακολουθεί: 00:00 - 08:00

Athletic Music - (Athletic Radio 104,2)

e-radio logo

62+1 Μαρτύρων

Για τους μάρτυρες οδηγούς της συγκεκριμένης λεωφόρου αλλά και όλων των άλλων δρόμων της πόλης του Ηρακλείου. Γράφει ο Σπύρος Αλεξάκης στο Athletic and the City

[φωτό: Η 62 Μαρτύρων σε σπάνιες στιγμές καλοκαιρινής χαλάρωσης και ανύπαρκτης κίνησης.]

O 63ος που μαρτύρησε στη συγκεκριμένη οδό ήσουν σίγουρα εσύ που διαβάζεις τώρα αυτό το κείμενο.
Εσύ που έκανες μισή ώρα και τρία τέταρτα για να περάσεις από έναν δρόμο που κανονικά θα έπρεπε να κάνεις ένα πεντάλεπτο.

Μια από  τα ίδια και στις ώρες αιχμής στην παραλιακή,στους διάφορους κόμβους (Γιόφυρο πχ ),την Ικάρου,τη Λ.Κνωσού…

Δρόμοι με στηθαίο συνήθως στη μέση,με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση που όμως επειδή η μία χρησιμοποιείται για πάρκινγκ,αφού οι δρόμοι είναι εμπορικοί και κάπου πρέπει  να παρκάρει ο κόσμος που πάει για να ψωνίσει στα μαγαζιά.

Οπότε οι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση γίνονται μετά βίας μία και στη μέση το στηθαίο που εμποδίζει την προσπέραση.
Αποτέλεσμα να πηγαίνει μπροστά σου σημειωτόν το λεωφορείο,το φορτηγάκι του ανεφοδιασμού ή η γηραιά κυρία με το αλτσχάιμερ και εσύ να ακολουθείς σαν σε κηδεία.

Το έχουμε θίξει ξανά το θέμα μέσα από το Athletic and the City.
Δε θέλει κόπο,θέλει εφαρμογή της κοινής λογικής,που όποιος την εφαρμόσει θα έχει και εκλογικά οφέλη.
Το τονίζουμε γιατί μάλλον αυτό ενδιαφέρει περισσότερο τους τοπικούς άρχοντες.

Πρέπει να γίνει μια κυκλοφοριακή μελέτη και μερικά έργα που θα ξεμπλοκάρουν την κυκλοφορία σε κομβικές οδούς του Ηρακλείου.
Η 62 Μαρτύρων είναι μία από αυτές.Η Κνωσού είναι μια άλλη.
Επειδή διαπλάτυνση δεν μπορεί να γίνει,βασικά έτσι όπως είναι χτισμένο το  Ηράκλειο,διαπλατύνσεις δεν μπορούν να γίνουν σχεδόν πουθενά,γιατί δεν ψάχνουν οι τοπικοί άρχοντες -αν ψάχνουν γενικά δηλαδή-  μια άλλη λύση;
Να τις μονοδρομήσουν αυτές τις οδούς και να χρησιμοποιήσουν για το αντίθετο ρεύμα τις παράλληλες τους.Πχ την Παπαναστασίου παράλληλη της Κνωσού αλλά αντίθετη φορά.

Έτσι μεγαλώνουν βέβαια οι διαδρομές για τα αυτοκίνητα κάτι που μπορεί να μην αρέσει σε κάποιους οδηγούς αλλά μειώνεται το μποτιλιάρισμα,κάτι που θα αρέσει στους περισσότερους,που βλέπουν να πέφτουν κάθε τρεις και λίγο σε κίνηση,τις περισσότερες φορές επειδή παρεμποδίζει την κυκλοφορία ένα τεράστιο λεωφορείο ή κάποιος που πηγαίνει σημειωτόν,ενώ οι ίδιοι δεν μπορούν να προσπεράσουν και να φύγουν λόγω των στηθαίων από τη μια και των παρκαρισμένων αυτοκινήτων από την άλλη.

Κάντε το εικόνα.
Σίγουρα θα σας είναι γνώριμη.
Κάντε όμως και κάτι για να αλλάξει.Δεν είναι όλα τα προβλήματα «πονάει πόδι,κόβει πόδι»,όπως με το πάρκινγκ:
Πεζοδρομούμε το κέντρο,διώχνουμε τα αυτοκίνητα.
Υπάρχουν και άλλες λύσεις πιο φιλικές στον πολίτη.