listen live
ακούτε τώρα: 20:00-22:00

Θύρα 8 - (Μανώλης Σαρρής)

listen live
ακούτε τώρα: 20:00-22:00

Θύρα 8 - (Μανώλης Σαρρής)

ακολουθεί: 22:00-08:00

Ανέκδοτος Αγώνας (Σπύρος Αλεξάκης)

e-radio logo

Parking Ηράκλειο: Mission Impossible

Gaidouristas: Παρκάρουν όπου βρουν και δεν αφήνουν εμάς να παρκάρουμε (όπου βρούμε).Αυτό κι αν είναι σκάνδαλο.Ειδικά στο γλυκό μας Ηράκλειο,όπου στον κάθε κάτοικο αντιστοιχούν …3 αυτοκίνητα και…μισό τετραγωνικό πάρκινγκ. Γράφει ο Σπύρος Αλεξάκης στο Athletic and the City

Το Athletic and the City που κανονικά θα έπρεπε να λέγεται «Athletic and the Shitty»,αν δεν αγαπούσαμε,εμείς που βγάλαμε τον τίτλο,την πόλη και (κυρίως) την ιστορία της.

Από κει και πέρα,το να πούμε ότι η κατάσταση είναι αυτή που θα έπρεπε να είναι στο θέμα των μετακινήσεων στο Ηράκλειο,θα ήταν ένα ψέμα.
Χειρότερο κι από κείνα των Συριζαίων.
Το ίδιο μεγάλο ψέμα θα ήταν όμως αν λέγαμε ότι «φταίει η νοοτροπία» ή φταίνε οι «γάιδαροι που παρκάρουν όπου βρουν» και όλα αυτά που λέγονται και γράφονται σε εφημερίδες,sites,κοινωνικά δίκτυα και τα σχετικά.

Ποιος φταίει;

Πριν μπούμε στη διαδικασία της κοινωνικής κριτικής καλό είναι να βάλουμε τον εαυτό μας στη θέση εκείνου που θέλουμε να…κράξουμε.
Έχεις μια δουλειά στο κέντρο του Ηρακλείου ή σε κάποιους από τους εμπορικούς του δρόμους,εκτός κέντρου.
Πώς μπορείς να πας;

Παίρνεις το αυτοκίνητό σου;Ωραία.Και πού το παρκάρεις;
Πυκνοκατοικημένο το Ηράκλειο όσο δεν πάει -για πόλη των κυβικών του- με ελάχιστους χώρους στάθμευσης και πολύ κακές συγκοινωνίες,για να πεις ότι όποιος θέλει μπορεί να πάρει να πάρει ένα λεωφορείο και να πάει να κάνει τη δουλειά του στο κέντρο,χωρίς να πάρει αυτοκίνητο.
Αν πάρει το αυτοκίνητο του,θα βρει πάρκινγκ;
Οι αποστάσεις είναι τέτοιες που μπορεί να πάει με τα πόδια;

Τα points:

1.Το εισιτήριο είναι ακριβό.Μια εποχή ήταν και διπλάσιο από εκείνο της Αθήνας που καλύπτει πολλαπλάσια χιλιομετρική απόσταση.
2.Δεν υπάρχουν ελεύθεροι χώροι μέσα στο κέντρο για δωρεάν στάθμευση.Βασικά ούτε και τα ιδιωτικά πάρκινγκ επαρκούν αλλά αυτό δε μας ενδιαφέρει,είναι θέμα των ιδιωτών.Ο Δήμος θα έπρεπε να κοιτάξει να βρει χώρους,δεν έχει κάνει τίποτα την τελευταία 2ετία αλλά θα μου πείτε και τι άλλο έχει κάνει,για να ασχοληθεί και με το πάρκινγκ των δημοτών και των επισκεπτών της πόλης.
3.Η μεταφορά του διοικητικού κέντρου στο χώρο απέναντι από το λιμάνι,όπως λέγεται εδώ και μια…20ετία,θα ήταν μια καλή λύση για το πρόβλημα,τραβώντας κόσμο και αυτοκίνητα εκτός του ιστορικού κέντρου.
4.Να μη δίνεται άδεια για να εμπορική λειτουργία σε επιχείρηση μιας κάποιας δυναμικής και πάνω (πχ μεγάλα σούπερ μάρκετ) χωρίς να έχει δικό της πάρκινγκ ανάλογων θέσεων με την κίνηση της.
Τα τριπλοπαρκαρίσματα έξω από τα μαγαζιά δεν είναι γιατί οι οδηγοί είναι υπάνθρωποι και βάρβαροι,είναι γιατί τα μαγαζιά με χώρο στάθμευσης είναι μετρημένα και δυστυχώς ή ευτυχώς δεν οδηγούν δίκυκλο όλοι για να κάνουν τα ψώνια τους χωρίς να θέλουν χώρο στάθμευσης.

Πριν λοιπόν ξεκινήσουμε το κράξιμο (αναφέρομαι κυρίως σε δημοσιογράφους των τοπικών μέσων,που επειδή είναι πιασάρικο το θέμα το τραβάνε λίγο περισσότερο απ’όσο θα πρεπε).Πριν αρχίσουμε λοιπόν την επίθεση στον οδηγό,ας δούμε αν από τα 4 παραπάνω σημεία έχουν υλοποιηθεί έστω τα μισά.
Αν ναι,τότε να κολλήσουμε και αυτοκόλλητο των gaidouristas στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου.Αν όχι,να πάμε να το κολλήσουμε έξω από την πόρτα του δημάρχου και των μελών του δημοτικού συμβουλίου.

Το κερασάκι

Περιμένουμε με αγωνία την πλακόστρωση των ελάχιστων ελεύθερων δρόμων στο κέντρο του Ηρακλείου.(Δικαιοσύνης,Καλοκαιρινού κά)
Χωρίς πάρκινγκ φυσικά.
Από το πάρκο του Γεωργιάδη μέχρι τη θάλασσα,πλακόστρωτο!!! Για κάντε το εικόνα με την παρούσα κατάσταση;
Στα 1000 αυτοκίνητα θα αντιστοιχεί μια θεσούλα πάρκινγκ. Και μετά θα κάνεις και 2-3 χιλιόμετρα με τα πόδια ή θα παίρνεις το «μίνι μπας» με …κανένα τάλιρο εισιτήριο και ξύλο ποιος θα πρωτομπεί (γιατί είναι και περιορισμένων θέσεων).
Κάντε το εικόνα σας παρακαλώ….

*Photos: Facebook Group «ΕΙΜΑΙ ΓΑΪΔΑΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΚΑΡΩ ΟΠΟΥ ΘΕΛΩ»

Τον Σπύρο Αλεξάκη τον ακούτε καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή,4 με 5,στον Athletic Radio 104,2